Re: Wat drink je nu?

4133
gilleko B. schreef: di 15 aug 2023, 18:54 Mooie art. Je bent in Rotterdam in de Boogjes geweest? Stond destijds een Slayer. Vond destijds de aciditeit too much. Zal er nog eens een nemen daar.

Zelf weer aan de zak vol gefermenteerde Ethiopiërs van het HK begonnen. Lekker hoor.

Afbeelding

Afbeelding
Ja idd in de boogjes lekker buiten in t zonnetje! Prima toeven daar! In de flatwhite was t niet te zuur maar geen espresso gehad! Volgens mij idd een slayer en mooie latte art idd!

De gefermenteerde ethiopiers klinken ook erg goed 😋
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

4134
mr Blanc schreef:
gilleko B. schreef: di 15 aug 2023, 18:54 Mooie art. Je bent in Rotterdam in de Boogjes geweest? Stond destijds een Slayer. Vond destijds de aciditeit too much. Zal er nog eens een nemen daar.

Zelf weer aan de zak vol gefermenteerde Ethiopiërs van het HK begonnen. Lekker hoor.

Afbeelding

Afbeelding
Ja idd in de boogjes lekker buiten in t zonnetje! Prima toeven daar! In de flatwhite was t niet te zuur maar geen espresso gehad! Volgens mij idd een slayer en mooie latte art idd!

De gefermenteerde ethiopiers klinken ook erg goed
Afbeelding
Ja dat zijn erg fijne naturals! Aanrader.

Afbeelding

4138
Rosanne schreef:Cappuccino met koffiebonen van coffeelab
Een blend van Brazilië, guatamala en Ethiopië.
Heerlijk
Afbeelding

D0412D4D-2693-4F94-B04F-C6F50AA5A943.jpeg
Klinkt goed! Zijn die bonen ook te bestellen?
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon

4139
Joste schreef:
Rosanne schreef:Cappuccino met koffiebonen van coffeelab
Een blend van Brazilië, guatamala en Ethiopië.
Heerlijk
Afbeelding

D0412D4D-2693-4F94-B04F-C6F50AA5A943.jpeg
Klinkt goed! Zijn die bonen ook te bestellen?
Ze zouden online te bestellen moeten zijn, maar ik zie hem niet staan in de online webshop. Het is de “no school” blend. Ik neem regelmatig fysiek een zakje mee bij de coffeelab vestiging als ik zie dat ze weer vers geroosterd hebben (op het kaartje staat de branddatum).

Coffeelab heeft vestigingen in:
Eindhoven CS, Eindhoven Strijp S, Den Bosch, Nijmegen en Breda.
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker