Snap ik helemaal! Ik vind een prijsindicatie ook altijd lastig. Meestal zoek ik op waarvoor diezelfde modellen in het verleden verkocht zijn, bijv. Via dit forum of kaffee netz.omeCo schreef:Ah, dat is goed om te lezen. Ga zelf ook niet over 1 nacht ijs.Rosanne schreef:Jahoor! Zolang er nog niets anders op mijn aanrecht staat is de Olympus zeker een mooie kandidaat. Weet je al wat je ervoor zou willen hebben?omeCo schreef:Is mijn Olympus dan nog kandidaat? Zo niet dan uiteraard no problem maar de Sculptor begint langzaamaan in zicht te komen dus ik moet een beetje gaan voorsorterenOndertussen kijk ik wel rustig om mij heen mocht ik iets moois / leuks tegen komen zoals deze Ceado van marktplaats. Vind het leuk en leerzaam om vervolgens alle input te horen. Ik ben verre van een impulsieve aankoper en een bedachtzaam persoon. Er gaat meestal een hele tijd overheen voordat ik iets koop. Denk ook dat dat komt omdat ik student ben. Je kan je geld maar 1x uitgeven
En die vraag over de prijs….. die kon ik verwachten! Moet ik nu eens iets van gaan vinden. Ik denk aan bedrag rond de €400. Maar ik weet niet of ik me daarmee te rijk reken. Of te bescheiden ben.
Hoe oud is jouw maler en kan je ook zien hoeveel malingen de machine heeft gehad?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk