Re: (TKA) Umikot Planetary Distribution Tool

106
Ik heb net een vers van de pers V2 versie binnen gekregen! In 2 kleuren ook nog! Werkt super!
In t nieuwe ontwerp doe je de naalden er ook van onder in en moet je t steeltje iets buigen zodat ze er niet uitvallen.

Misschien ook nog een tip voor jou Frans om de naaldje bij t verdikking iets te buigen zodat ze er niet uitvallen.

Zie hieronder het resultaat! Erg blij mee!
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart
Bijlagen

108
mr Blanc schreef:Ik heb net een vers van de pers V2 versie binnen gekregen! In 2 kleuren ook nog! Werkt super!
In t nieuwe ontwerp doe je de naalden er ook van onder in en moet je t steeltje iets buigen zodat ze er niet uitvallen.

Misschien ook nog een tip voor jou Frans om de naaldje bij t verdikking iets te buigen zodat ze er niet uitvallen.

Zie hieronder het resultaat! Erg blij mee!
Kwam deze dan ook via Francis pavoni?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

109
Ja, begin september is versie 2 van het ontwerp gereleased. Er zijn wat cosmetische aanpassingen en vooral de aanpassing dat de naalden er nu 'los' inzitten en via verbuigen op hun plaats gehouden moeten worden. En één naald draait nu stationair op één punt langs de rand. Die zit nu in de deksel ipv het mechanisme. Dat maakt het printen niet eenvoudiger helaas, maar het is uiteindelijk gelukt.

Ik vraag me wel af of dit nou echt een noodzakelijke upgrade is of meer een upgrade 'omdat-het-kan'. Het er los inzitten van de naalden vind ik wat minder. Stel dat een naald niet goed vast klemt dan kan hij er opeens uit lazeren en bijvoorbeeld in je voet prikken!

Hier een filmpje over de nieuwste versie:

Canters Coffee