maurice1 schreef: do 03 aug 2023, 12:06
Er kwam laatst een story langs van Option-O waarin bekend gemaakt werd dat het om 102mm burrs zou gaan. Ik vraag mij af of dat dan 102mm conicals gaan zijn, want 98mm tov 102mm flats lijkt mij geen enorm verschil...
Edit: sinds vandaag aangekondigd dat er een magnatische bodem onder de chute is voor een portafilter houder of een dosing cup.
Ik ben ook benieuwd naar de keuze voor 102mm, want het lijkt idd een niet heel denderend verschil. Natuurlijk geldt het ''bigger is better'' principe bij burrs niet per se. Ik had ergens gelezen dat het wel om flat burrs gaat.
De magnetische bodem wat je in de laatste Insta story zag is wel fijn. Daarnaast vind ik het zelf wel erg nice dat ze een soortgelijke aanduiding van de maalfijnheid als op de P64 hebben gekozen ipv die op de P100.
Ik ben benieuwd naar de verdere teasers/info en ben tot nu toe ook geïnteresseerd om mijn P100 bestelling, mits de prijs niet heel veel hoger is, om te zetten naar de 01.
Slayer Espresso Single Group - Decent DE1XXL - Hario V60 Switch - Flair Pro 2 - Aeropress - NextLevel Pulsar
Weber EG-1 V3 - 1Zpresso K-Ultra