Re: Kalibreren van The Force Tamper

62
Nee,heb dat nooit.
Wél als ik de metalen rand/ring boven de plaat, die dus óp het mandje rust, een beetje aandraai. Dan gaat de tamper stroef naar beneden en dus ook stroef terug omhoog.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

67
Ik hoor nu ook bij de groep. Het verstelringetje heb ik in het bewaarpotje gedaan. Dat gerammel vond ik maar niks.

Maar vanmorgen voor het eerst gebruikt. En werkt prima.
Afbeelding

Zelf na het zetten zie je de rimpels nog goed. Die zitten er dus stevig in (of de Londinium laat het water lekker zacht op de puck komen).
Afbeelding

Smaakt de koffie nu anders? Nee.
Is het makkelijk? Ja.
Is het €150 waard? Denk het niet, maar ja. We zitten niet voor het verstand in deze hobby :).

Binnenkort maar wel wat zaken wegdoen, want de verzameling wordt nu wel een beetje groot.
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

68
manduca schreef:Ik hoor nu ook bij de groep. Het verstelringetje heb ik in het bewaarpotje gedaan. Dat gerammel vond ik maar niks.

Afbeelding

Zelf na het zetten zie je de rimpels nog goed. Die zitten er dus stevig in (of de Londinium laat het water lekker zacht op de puck komen).
Afbeelding

Is het makkelijk? Ja.
Is het €150 waard? Denk het niet, maar ja. We zitten niet voor het verstand in deze hobby :).

Binnenkort maar wel wat zaken wegdoen, want de verzameling wordt nu wel een beetje groot.
Welkom bij de club, may the force be with you!
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”

69
manduca schreef:Ik hoor nu ook bij de groep. Het verstelringetje heb ik in het bewaarpotje gedaan. Dat gerammel vond ik maar niks.

Afbeelding

Afbeelding

Is het makkelijk? Ja.

Nice!

Ik weet niet of je ondernemende kinderen hebt? Maak ze er in dat geval op attent dat TFT niet onder de kraan hoeft als er maalsel tussen de base en de leveler zit. Mijn dochter had zonder enige uitleg en bovendien zonder toestemming en mijn aanwezigheid ‘koffie’ gemaakt en daarna alles ‘netjes’ opgeruimd…..

Afbeelding

Afbeelding