Gelukkig was ik maandag weer terug op mijn ouwe vertrouwde honk, voelde goed om me gewoon weer met de geuren en kleuren van de koffiebranderij te omringen en de achterstand wat weg te werken. Deze week donderdag ook weer branddag en dan vanaf volgende week langzaam aan weer terug naar het oude normaal.gilleko B. schreef: di 12 sep 2023, 19:57 Dit keer niet veel te licht gebrande hippe kutzooi, maar Colombia El Meson washed van het Hoofdkwartier. Etzmax liep niet vast, die houdt niet van die hippe....
Moet nog even liggen, trotzdem
Voor mij geen lightroasts meer
️
Re: Wat drink je nu?
4222Is er iets ergs gebeurt? Of ziek geweest?Pti schreef: Gelukkig was ik maandag weer terug op mijn ouwe vertrouwde honk, voelde goed om me gewoon weer met de geuren en kleuren van de koffiebranderij te omringen en de achterstand wat weg te werken. Deze week donderdag ook weer branddag en dan vanaf volgende week langzaam aan weer terug naar het oude normaal.
Anyway, sterkte dan!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
4223Dankjewel! Ja plotseling overlijden in de familie, heel dichtbij, nare situatie en daarom weekje dicht geweest.
4224Vervelend, heb je nog die Speedster, ik ben de boel aan het opruimen voor plek in mijn koffiehoek, stuur ik wat op.Pti schreef:Dankjewel! Ja plotseling overlijden in de familie, heel dichtbij, nare situatie en daarom weekje dicht geweest.
️
4225Meen je niet, hè bah! Hou jullie taai en sterkte met het verlies.Pti schreef:Dankjewel! Ja plotseling overlijden in de familie, heel dichtbij, nare situatie en daarom weekje dicht geweest.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
4226Ja die heb ik zéker nog en die gaat wat mij betreft ook niet zomaar weer weggilleko B. schreef: di 12 sep 2023, 20:54 Vervelend, heb je nog die Speedster, ik ben de boel aan het opruimen voor plek in mijn koffiehoek, stuur ik wat op.
️
Dankjewel, het leven zit soms vol met lelijke verrassingen...bobbee schreef: Meen je niet, hè bah! Hou jullie taai en sterkte met het verlies.
4227Gecondoleerd en sterkte!
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
4228Gecondoleerd en veel sterkte. Dat de geuren in de branderij helend mogen zijn voor je.Pti schreef:Dankjewel! Ja plotseling overlijden in de familie, heel dichtbij, nare situatie en daarom weekje dicht geweest.
4229Pti, gecondoleerd. En ja, de gewone dagelijkse werkzaamheden geven vaak weer rust in het hoofd.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
4230Een mooie vertrouwde omgeving, mooi werk om te doen waar je heel goed in bent, samenwerken met een goede kameraad, zulke dingen geven houvast.Pti schreef: di 12 sep 2023, 20:27 Gelukkig was ik maandag weer terug op mijn ouwe vertrouwde honk, voelde goed om me gewoon weer met de geuren en kleuren van de koffiebranderij te omringen en de achterstand wat weg te werken.
Gecondoleerd en sterkte, op naar betere tijden.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino