Ik was hier ook zeker tevreden mee, maar het lukt nog niet erg consistent.
Verder heb ik nog een andere vraag: Merken jullie verschil met andere vormen mokken? Mijn mokken zijn niet heel erg groot en er zitten scherpe hoeken in de overgang tussen de bodem en zijkant van de mok (hij lijkt meer op een cilinder dan een bol). Zou een wat grotere ronde mok makkelijker zijn om de latte art te maken?
Re: Latte art fotos
1562Het kan met alle mokken maar inderdaad schenkt de 1 makkelijker dan de andere. Het blijft proberen, het lukt mij nu doorgaans wel in ieder kopje of bekertje maar ook niet altijd hoor, komt vanzelf.
De kopjes van loveramics doen het goed. Fijne vorm. Wel duur.
De kopjes van loveramics doen het goed. Fijne vorm. Wel duur.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1563Ge zijt esthetisch bezig broeder Bobbee.bobbee schreef:
De zon in de ochtend.
️
1564‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1566Miauw...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1567Zelfs mèt leesbril kan ik de wijsheid van Gerrit de Jager niet ontcijferen.
Ik zou zeggen:"verlicht ons".
Ik zou zeggen:"verlicht ons".
1568Een familievriend schept er genoegen in om allerlei zaken die hij leuk en mooi vindt op een tegeltje te zetten. Dit zijn er twee
️
️
1569Lekker.
1570Zit nu bij Jarmusch aan de Goudsesingel te Rotterdam te ontbijten. Kijk eens, mooi latte art, lekker van smaak, maak je niet vaak mee.
️
️