Re: Timemore Sculptor 064 en 078

611
robinfcb schreef: di 12 sep 2023, 14:29
omeCo schreef: di 12 sep 2023, 14:16 Review van de 078s door Daddy got Coffee.

https://youtu.be/a5Z6fwjm8cQ?si=WSVQbeOeR_paGHuc
Hij is verre van positief. Sterker nog, als hij dit ding niet als een review unit had gekregen was hij denk ik nog negatiever geweest.
Ook ik vond het best een goede review en best vermakelijk. T enige wat ik nog niet duidelijk heb is dat ze het allemaal over inmalen van 5 kg of meer koffie. Andere zeggen weer dat zo iets als inmalen eigenlijk niet of nauwelijks bestaat. Zou er nog een shortcut zijn of een aanpassing van timemore?

Ojah hoop dat die aligning goed is dacht juist dat dit met dit ontwerp eigenlijk niet mis kon gaan.
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

618
B003 schreef:Ik heb bonen van 5,89 Euro per kg gevonden om de Sculptor eventueel te seasonen...
Zou dat nog goedkoper kunnen?
Ik zou eerst maar eens uitproberen hoe de malert zo uit de doos presteert. Een paar uur geleden heeft een gebruiker met eens Lelit en een niche een filmpje geplaatst en die was toch wel direct enthousiast over de eerste resultaten.

Maar ik realiseer me nu dat dat geen antwoord op je vraag is
Afbeelding
. €5,98 voor een kilo lijkt me redelijk de bodem aantikken.

619
omeCo schreef:
B003 schreef:Ik heb bonen van 5,89 Euro per kg gevonden om de Sculptor eventueel te seasonen...
Zou dat nog goedkoper kunnen?
Ik zou eerst maar eens uitproberen hoe de malert zo uit de doos presteert. Een paar uur geleden heeft een gebruiker met eens Lelit en een niche een filmpje geplaatst en die was toch wel direct enthousiast over de eerste resultaten.

Maar ik realiseer me nu dat dat geen antwoord op je vraag is
Afbeelding
. €5,98 voor een kilo lijkt me redelijk de bodem aantikken.
Ik denk dat ik al zeker 10 positieve 1e indruk berichten heb gezien op Facebook.
Dat geeft de burger moed.
Maar het waren toch 2 ervaren reviewers die aangaven dat de smaak na 6kg beter/goed werd. Dat kost mij dan 3-4 maanden.
Maar inderdaad, als de smaak al redelijk is uit de doos in vergelijking met mijn oude maler dan geloof ik het wel.