Re: Loring

41
Mijn reactie was niet op de persoon hoor, is hoe ik het zie. Ging over mij. Kwam volgens mij niet heel ontspannen over. Excuus dan!

Ik ga lekkere espresso zetten.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

43
omeCo schreef: za 07 okt 2023, 11:24 Die met die stekeltjes: rambutans?
Even gevraagd aan Thongpin, ja klopt! Zij noemt het rambutan ("maak moah" in het Thais)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

44
bobbee schreef: za 07 okt 2023, 10:18 Mijn reactie was niet op de persoon hoor, is hoe ik het zie. Ging over mij. Kwam volgens mij niet heel ontspannen over.
Afbeelding
Excuus dan!

Ik ga lekkere espresso zetten.
Ik wil ook absoluut geen discussie aanwakkeren met de liefste mensen die ik ken op het net, wellicht juist dat we iets van elkaar kunnen leren. Als ik wat mag vertellen wat ik persoonlijk heb meegemaakt want Ik vond het anders best een goed argument.

Die vereniging heeft misschien best goede bedoelingen maar geven al (te) snel een kwakzalverij stempel als er geen wetenschappelijk uitsluitsel is.

Toen mijn kleine neefje pas geboren was bleek hij na maanden van krijsende pijn een koemelkallergie te hebben.
De onderzoeken die zijn gedaan beweerde altijd het tegendeel.
Mijn zus, als wanhopige moeder zocht toen naar alternatieve geneeskunde Electro accupunctuur om precies te zijn en tevens als kwakzalverij bestempeld. Hoe septisch ik ook was bleek uit dat onderzoek dat hij een allergie had.
Toen overgegaan naar een hypoallergeen kunstvoeding en dat arme kind had weer een normale baby leven.

Ook toen met corona en de lockdowns heb ik mij mateloos geïrriteerd.
Al in 2010 maakt de RIVM een rapport dat wellicht een ionisator in luchtreinigers virussen kan bestrijden in dichte ruimtes. Echter ontbrak er keiharde wetenschappelijke bewijs en waren er bijkomende zorgen over ozon productie tijdens het proces.
In al die jaren is er toen helemaal niks mee gedaan terwijl de techniek alle zorgen over ozon al had weggewerkt.
Kort geleden publiceerde de RIVM een rapport in opvolging van de vorige waarin ze concluderen dat er niet voldoende onderzoek naar is gedaan om conclusies te geven.
Het was dus niet interessant genoeg om met techniek wat nog net geen drol kost potentieel een lockdown te voorkomen door hier alle geld en middelen naar te besteden maar de (booster) prikken stampten ze zo de grond uit.

Ik begrijp de gang van zaken soms niet en het raakt bij mij misschien ook een gevoelige snaar maar met sommige gevallen als je moet wachten op wetenschappelijke onderzoeken dan ben je waarschijnlijk al dood tegen die tijd.
Espressomachine: Strietman CT1
Maler: DF83V SSP(Lab Sweet) & pre-order Kafatek Monolith Titan SDRM

45
fransg schreef:
omeCo schreef: za 07 okt 2023, 11:24 Die met die stekeltjes: rambutans?
Even gevraagd aan Thongpin, ja klopt! Zij noemt het rambutan ("maak moah" in het Thais)
Ik ken ze uit Suriname. Het stekelige schilletje heb ik een keer bij een nicht van mijn vrouw in bed gelegd. Ze krijste het uit!!

Lekker vruchtje hoor!

50
PadreCappuccino schreef: za 07 okt 2023, 14:55 Wat een ouwehoeren-discussie.
[...]
Hebben jullie niets beters te doen ?
Je hebt helemaal gelijk, excuses, sorry!

;)

Maar het is echt wel heel leuk hoor, zo'n uitzwaaier naar super gezonde fruitelijkheden.

Je ziet daardoor dat het een gezellige leuke groep mensen is op het forum waar men vrijwel nooit een onaangename toon aanslaat.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino