Re: Orientatie single dose maler
21Ik heb een xl en een df64v. Gebruik de xl bijna niet meer omdat ik inmiddels helemaal gewend ben aan single dosen. Ben erg blij met 64v. Makkelijk instelbaar. Stil. Slank. En magnetische chute, dus altijd schoon.
De DF64V heeft hele andere schijven dan de oude DF64. Ander profiel en DLC coating. Maar op smaak zoals je in de review kunt lezen niet helemaal mijn voorkeur. Wel echt anders dan de Italmills in de oude DF64. De DF64V kan ook heel behoorlijk met filter uit de voeten. Ik was eerlijk gezegd wel onder de indruk en had de maler gehouden als het smaakprofiel me beter was bevallen.Persoonlijk vind ik de Italmill schijven die standaard met de DF worden geleverd niet geweldig
Eens met de variatie. Of de SSP HU beter is dan de DLC betwijfel ik. Er zijn mensen die ze vergeleken hebben. Of de SSP HU beter is dan de Eureka diamond inside betwijfel ik ook. De variatie die je hebt met de SSP MP en Cast is wel top.Erik82 schreef: za 21 okt 2023, 07:29 Gooi in de DF64V op een later moment eens SSP HU of LS schijven en je blaast de Eureka omver. Vandaar dat ik voor de DF zou gaan omdat je dan tenminste wel die keuze hebt. En je kan er ook met filter mee experimenteren met de betere schijven.
Terug naar “Koffiemolens & malers”