Kwam net dit tegen.
Grappig voor iemand die ervaring wil opdoen op een studenten lening budget of serieus spelen ?
https://www.manners.nl/design-espressom ... -100-euro/
Re: Lidl ?
2Achtenswaardige wat? Dit lijkt op een door de computer gegenereerde tekst. Maar verder zal het wel betrouwbare informatie zijn...Op zoek naar een espressomachine met piston? Check Lidl, want voor 99 euro vind je verschillende design-apparaten waar echt zeer achtenswaardige uitkomt.
Quickmill 820 met 9 bar OPV en precisie filterbakje mod - Quamar T80 met single dose bellows en doserless mod - V60 - Aeropress - Delter Press - Handpresso - I-Roast 2 met verlaagd vermogen mod - Tonino
3Ja beetje vaag maar vond het leuk om even te delen.fob schreef: zo 05 nov 2023, 20:07Achtenswaardige wat? Dit lijkt op een door de computer gegenereerde tekst. Maar verder zal het wel betrouwbare informatie zijn...Op zoek naar een espressomachine met piston? Check Lidl, want voor 99 euro vind je verschillende design-apparaten waar echt zeer achtenswaardige uitkomt.
Mag ik jou een pb sturen omtrend jouw 820 ?
4Ja leuk om je tenen in het water te dopen maar je gaat toch vrij snel tegen de nodige beperkingen aan lopen.
Mijn advies, investeer ál dat geld in de beste koffiemolen die jij je kunt veroorloven en zet rete goeie filterkoffie totdat espresso wél binnen budget ligt. En dat laatste kost helaas toch al snel 6x zoveel dan die <€100 espressomachines...
Mijn advies, investeer ál dat geld in de beste koffiemolen die jij je kunt veroorloven en zet rete goeie filterkoffie totdat espresso wél binnen budget ligt. En dat laatste kost helaas toch al snel 6x zoveel dan die <€100 espressomachines...
5Oh ja ik vond het een grappig berichtje was niet voor mezelf.Pti schreef: zo 05 nov 2023, 20:40 Ja leuk om je tenen in het water te dopen maar je gaat toch vrij snel tegen de nodige beperkingen aan lopen.
Ik heb een quickmill 820 wellicht van iets betere kwaliteit dat die van de lidl maar ik lees en zie maar bitter weinig over quickmill dus ik ben er niet heel zeker van of het wel wat is maar de.koffie smaakt prima.
6Natuurlijk
Quickmill 820 met 9 bar OPV en precisie filterbakje mod - Quamar T80 met single dose bellows en doserless mod - V60 - Aeropress - Delter Press - Handpresso - I-Roast 2 met verlaagd vermogen mod - Tonino
7Quickmill 820 met OPV en platte schroef is erg goed ding.
Niet alleen hartstikke betrouwbaar maar ook in staat tot prima shots...
...mits de boontjes en maler deugen: rubish in = rubish out
Niet alleen hartstikke betrouwbaar maar ook in staat tot prima shots...
...mits de boontjes en maler deugen: rubish in = rubish out
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
8Lijkt me het allerbelangrijkste, vertrouw vooral op je eigen smaak!Aldorean schreef:maar de.koffie smaakt prima.
9Het grappige aan de espresso hobby is dat je met geld vooral meer gemak koopt. Om een goede espresso te maken heb je niet zoveel nodig, maar om het consistent en zonder na te denken doen, vraagt wel de nodige kennis en ervaring. Of dus apparatuur die dat voor je uit handen neemt.
Betwijfel of je met apparatuur die net niet goed werkt en zonder kennis/ervaring ver komt.
Betwijfel of je met apparatuur die net niet goed werkt en zonder kennis/ervaring ver komt.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.