Re: gespot

3672
Barre Koffie schreef:Bij Kookwinkel Oldenhof in Den Haag staat een profitec 800 demomodel voor €1700,-
Staat niet op de website,…
Leek me toch het vermelden even waard.
Zojuist gebeld, omdat ik ook nieuwsgierig was;
Het gaat om een demo model en is in de winkel gebruikt. Het is een V1, dus zwarte handvatten. Zijn verhaal van hoelang hij gebruikt is wisselde naarmate ik doorvroeg: eerst was het een aantal jaar intensief, na het navragen bij een collega was het een jaar. Hij zou wel een service beurt hebben gehad.

3677
gilleko B. schreef: za 11 nov 2023, 16:54 Maar dit gaat met inductie, is dat bij de decent ook zo!
Water wordt warm gemaakt ;-)

Hoe het warm wordt dat laat het water onverschillig, het wordt er niet warm of koud van ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

3679
Opzich het idee dat je alleen warm maakt wat je nodig hebt is niks mis mee en ook zeker niet nieuw.

Maar het is wel leuk als dat dan ook nog is stabiel is.

Toch is de gebruikservaring van dit soort machines een minder romantische beleving

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

3680
Het zou natuurlijk wel leuk zijn als een espressomachine wordt ontwikkeld die met 10sec warm is en klaar voor gebruik voor een leuke prijs. Zo'n Sage Bambino bijvoorbeeld die is met 2 sec warm en voorzien van pid. Het is een wegwerp ding en dat is jammer maar van wat ik heb gezien presteert het ding echt goed. Als zo'n machine er zou komen en dan degelijk gebouwd, dat zou wel leuk zijn en vernieuwend vergeleken met de oude vertrouwde machines.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’