Herkenbaar.
Ik heb een ACS Vesuvius Leva. Klein familie-fabriekje in Napels. Directe verkoop. Garantie alleen op onderdelen. Nieuwe machine , dus kinderziektes.Italiaans, dus niet altijd alle schroefjes goed aangedraaid.
Maar uitstekende service direct van de fabriek, onderdelen en advies. En een actieve website van gebruikers
Je moet het wel leuk vinden om zelf iets te doen aan de machine en willen weten hoe een en ander werkt.
Met de Bullet koffiebrander idem dito. Directe verkoop en een uitgebreide helpdesk. Instructiefilmpjes, Soft en hardware-innovaties en een website van gebruikers. Ook daar wordt zelfwerkzaamheid verwacht bij onderhoud.
Het zijn niche producten, voor hobbyisten.
Als koper moet je weten wat er van je verwacht wordt als je zoiets koopt en je moet als koper kunnen verwachten dat er uitstekende support geleverd wordt. Voor het bedrijf is die goede support denk ik de belangrijkste marketing.
Re: De LONDINIUMs afdeling
1091Vesuvius Evo Leva || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero