1. Dikkere ring;
2. Nieuwe portafilters;
3. Bajonetsluiting herstellen, gecombineerd met 1 en/of 2.
Re: gespot
3692Hanr heeft er ook verstand van.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
36931 en 2 volg ik maar 3? De bajonet sluiting is toch daar waar je de portafilter indraait? Als niet professional denk ik ‘als dat versleten is moet je het onderste deel van de groep vervangen’. Bedoel je dat met herstellen?HanR schreef:1. Dikkere ring;
2. Nieuwe portafilters;
3. Bajonetsluiting herstellen, gecombineerd met 1 en/of 2.
3694Kees krijgt een plekje bij Little Roastery!!omeCo schreef:Wat denken jullie? Is dit rijp voor de sloop, heel duur om weer in orde te krijgen of valt het allemaal wel mee?
https://link.marktplaats.nl/m2046822391 ... nt=app_ios
3695Leuk! Houd ons op de hoogte over de de renovatiën!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3696Zeker! Met veel before en after kiekjes.fransg schreef:Leuk! Houd ons op de hoogte over de de renovatiën!
3697Gave actie!!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
3698Voor de liefhebber….
25% korting op een nieuwe La Marzocco GS3 bij importeur Henk Langkemper van Espresso Service West & Alleborgh
25% korting op een nieuwe La Marzocco GS3 bij importeur Henk Langkemper van Espresso Service West & Alleborgh
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker
3699Blijft een prachtig apparaat. Maar zelfs met die korting blijft die voor mij toch te hoog gegrepen....
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon
3700https://brewspire.com/produkt/schonerdeckchen/
Nu stuk goedkoper wegens Zwarte Vrijdag.
Nu stuk goedkoper wegens Zwarte Vrijdag.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.