Re: Nederlandse koffie webshops

41
Misschien kan je erbij zetten 'alleen afhalen' ofzo, al kan je wel de prijslijst aanvragen en dan laten versturen, maar een echte webshop is het niet. Vind het wel zonde om het helemaal eraf te halen, want is een leuke winkel :P

Dit waren hun prijzen in Mei dit jaar:

Prijslijst ruwe Koffiebonen.

Koffiesoort Prijs per 1 kg. ruwe bonen
Inclusief 6% btw

Mokka Melange € 5.50

Cafeïne vrij € 5.50

Colombia € 5.80

Kenya AA € 7.30

Maragogype € 7.30

Guatemala € 5.80

Costa Rica € 6

Mokka Ethiopië € 7.30

Salvador € 6.70

Brasil Santos € 4.40

Java € 5.80

Papua € 6.50

De enige boon die ik echt gaaf vond was de Maragogype, wat een reuzachtige boon, en lekkere soepele smaak ook nog :) De rest was allemaal 'redelijk' als in een 6je of een 7, nergens supercomplexe smaken uit gekregen maar daar betaal je dan ook denk ik niet voor.

42
KoffieMagazijn --> http://www.koffiemagazijn.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Verzendkosten € 4,95 (bij bestelwaarde > € 75,- geen verzendkosten)
Wij hebben de verzendkosten verlaagd tot:

Verzendkosten € 2,95 (bij bestelwaarde > € 60,- geen verzendkosten)
Eigenaar van http://www.koffiemagazijn.com.
Koffiemagazijn is een leverancier van exclusieve koffiebonen en koffie-accessoires. Koffiemagazijn is officieel reseller van TORR tampers voor Nederland.

44
HolyBean schreef:Verkoopt koffiekopen.nu (Coffeexpert) geen groene bonen meer?
Op de website zie ik alleen gebrande koffie of ik zie iets over het hoofd?
Bovenstaande klopt, Koffiekopen/Coffeexpert/Jan en Tosca Schuitemaker verkopen inderdaad geen ongebrande bonen meer, jammer. Je kan ze wel inhuren dan branden ze op locatie :D.

48
Ik heb ze zojuist een mailtje gestuurd en ze gevraagd of ze zelf branden. Als ik antwoord krijg zal ik het hier wel doorgeven :).

Heb nu de dessert blue mountain in de machine zitten en die is echt lekker! Ik vind het wel jammer dat er geen branddatum of tht datum of wat dan ook vermeld staat op de verpakking. De bonen zijn niet verpakt in ventielzakjes dus alles wat ik niet direkt gebruik gaat meteen de vriezer in. Maar de koffie smaakt absoluut goed en dat is het belangrijkste.

49
Iemand wel eens gehoord van of besteld bij de cobra? Ze verkopen zowel wat groene bonen als gebrande koffie. Uit de tekst maak ik op dat ze zelf branden. Bij het 'over ons' deel van de website staat dat alles op bestelling vers gebrand wordt en dat het heel belangrijk is dat de klant de koffie zo vers mogelijk ontvangt. Dus voor diegenen die weer eens wat anders willen proberen is 't misschien een leuk adres.

50
Marjolein schreef:Iemand wel eens gehoord van of besteld bij de cobra? Ze verkopen zowel wat groene bonen als gebrande koffie. Uit de tekst maak ik op dat ze zelf branden. Bij het 'over ons' deel van de website staat dat alles op bestelling vers gebrand wordt en dat het heel belangrijk is dat de klant de koffie zo vers mogelijk ontvangt. Dus voor diegenen die weer eens wat anders willen proberen is 't misschien een leuk adres.
Qua rauwe bonen zijn ze systhematisch duurder dan Fascino, en dan gewoon ook echt 30-40% duurder..