Re: De LONDINIUMs afdeling

1191
En dit is dus waarom ik het in orde wil hebben.

[img]https://up.picr.de/46710884zc.jpg[/img]

Kwam een guts kokend water over mijn arm. Uiteraard eigen schuld maar doordat pookje niet direct terug schoot raakte ik even de controle kwijt en toen dus arm verbrand.

HEEFT DUS NIKS VAN DOEN MET LONDINIUM! LIGT NIET AAN DE MACHINE!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1193
fransg schreef:
bobbee schreef: vr 01 dec 2023, 19:42Morgen testen als de machine weer warm is.
Waarom nu niet testen op koude machine?
Omdat er nu geen stoomkracht achter zit en de rubbers zachter worden als ze warm zijn. Dus om echt goed te beoordelen of het nu goed werkt beter met een warme machine.

Het lijkt al stukkie beter dan eerder.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1194
Ik heb eea uitgeprobeerd en de tip van Manduca deed mij verder proberen, was niet de oplossing maar wel de weg er naartoe.

Ga morgen testen en als ik voor 99% zeker weet waar het hem inzit zal ik het in een filmpje uiteenzetten.

1195
Pti schreef:
cremalover schreef: vr 01 dec 2023, 11:13
fransg schreef: do 30 nov 2023, 20:19 https://londiniumespresso.com/store/acc ... uct_id=348

remtoolprijs.png
IMG_9077-800x800.jpeg
Handig apparaat.Een must have voor de gesleevde leveraar.
Een must-have voor gereedschapshoarders en onderhoudsmonteurs, maar wanneer je als thuisgebruiker je machine goed water voert zie ik echt geen enkele reden waarom je die sleave er ooit uit zult moeten halen. Toch?!
Tenzij je een tweedehands machine koopt, daar toch de nodige viezigheid in aantreft en dan toch even de ruimte achter de sleeve wil checken.
In mijn geval trof ik dit aan:

Afbeelding

1197
omeCo schreef: za 02 dec 2023, 01:09
Pti schreef:
cremalover schreef: vr 01 dec 2023, 11:13

Handig apparaat.Een must have voor de gesleevde leveraar.
Een must-have voor gereedschapshoarders en onderhoudsmonteurs, maar wanneer je als thuisgebruiker je machine goed water voert zie ik echt geen enkele reden waarom je die sleave er ooit uit zult moeten halen. Toch?!
Tenzij je een tweedehands machine koopt, daar toch de nodige viezigheid in aantreft en dan toch even de ruimte achter de sleeve wil checken.

Afbeelding
Weinig smerigheid.Lichte kalkvorming.
Om je op te vrolijken een foto.

1198
Pti schreef:Ik vind het reuze meevallen hoor, als je bedenkt dat zo'n machine waarschijnlijk meer dan 100 000 shots per jaar heeft gezet.
Deze foto is van mijn Profitec, niet van de Mirage! Ik weet niet hoe zijn carrière voor hij bij mij belande eruit zag, maar 100.000 shots zal hij niet gemaakt hebben
Afbeelding
. Hij was toen pas 2 jaar oud. Ik vraag me nog steeds af wat zijn voorgeschiedenis is. En dan bedoel ik niet de periode dat hij bij een forumlid verbleef maar daarvoor. In Duitsland.

Dat scenario van 100 k shots geldt mogelijk wel voor deze knapen.

Afbeelding

1199
cremalover schreef:
omeCo schreef: za 02 dec 2023, 01:09
Pti schreef: Een must-have voor gereedschapshoarders en onderhoudsmonteurs, maar wanneer je als thuisgebruiker je machine goed water voert zie ik echt geen enkele reden waarom je die sleave er ooit uit zult moeten halen. Toch?!

Afbeelding
Weinig smerigheid.Lichte kalkvorming.
Om je op te vrolijken een foto.
IMG_20211008_111224.jpg
Dank! Ik was al goed gemutst maar die hond maakt het nog beter!
Afbeelding