Re: De LONDINIUMs afdeling

1203
Coffeebandit schreef:Ik wou bij Londinium de seal kit voor stoom- en heetwater joysticks bestellen voor mijn Londiunium I.
Echter de verzendkosten vind ik er toch een beetje over.

Afbeelding

Afbeelding
Die verzendkosten gaan mij ook te ver. Is echt een belachelijke verzendmethode en vergeet niet dat er óók nog inklaringskosten overheen komen.

Volgens mij is hier ook alles te verkrijgen ;

https://www.drtradingshop.nl/c-6256742/ ... bediening/
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1205
Reiss is ook van plan in de toekomst minder met DHL te verzenden. Kost hem ook een hoop.
DHL is super snel en luxe.
Goedkopere verzending kan ook weer gedoe opleveren van ‘ik heb het niet binnen, stuur het nog eens?’
En lokaal halen is heel goed mogelijk en kost niet duur.
Vaak heeft Kafko het ook wel.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1207
fransg schreef: zo 03 dec 2023, 13:25 Reiss is ook van plan in de toekomst minder met DHL te verzenden. Kost hem ook een hoop.
Goedkopere verzending kan ook weer gedoe opleveren van ‘ik heb het niet binnen, stuur het nog eens?’
Dan ga ik eens contact opnemen met Peter.

1208
Coffeebandit schreef: zo 03 dec 2023, 14:04
fransg schreef: zo 03 dec 2023, 13:25 Reiss is ook van plan in de toekomst minder met DHL te verzenden. Kost hem ook een hoop.
Dan ga ik eens contact opnemen met Peter.
Op Londinium besparen? Ik zou het echt niet doen

Londinium is niet alleen lekkere espresso maar vooral belevenis. Het is alsof je met een onwijs mooie en exotische princes getrouwd bent. Ze vraagt je aandacht 24x7 Ze is is heel kieskeurig, maar genoot voor je oog en ze houdt je ego heel hoog. Die dame doet niks thuis en je moet haar in watten leggen, koude champagne met kaviaar voor haar serveren en bereid zijn alles doen wat ze van je vraagt :)
Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
Om te malen: MH EK43, Compak F8, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/

1209
Hallo allemaal, ik heb een Londinium R van begin 2019 waarvan de originele rubbers vervangen moeten gaan worden. Nu ben ik er al uit dat dit niet iets is wat ik zelf wil gaan doen, dus ik was benieuwd of jullie iemand / een monteur / bedrijfje weten wat zulk onderhoud tegen betaling zou kunnen uitvoeren?

Alvast bedankt voor jullie suggesties!