Dat hoef ik me niet af te vragen hoor. De rest snapt het namelijk wel . Dit duidt in principe gewoon op een gebrek aan fundamentele kennis maar dat zal ook wel weer verkeerd opgevat worden .Yespresso schreef: di 05 dec 2023, 09:09 Wat heb ik mezelf aangeleerd dan dat overduidelijk niet goed is? De koffie smaakt echt heerlijk.
Ik verdoezel niets, ik zet gewoon 2 kopjes koffie. Knap van je dat je vanaf daar kunt zien of ik in mijn portafilter last van sproeiers heb.
Het forum is voor mij is om ervaringen te delen. Ik hoop dat de anderen daar wat aan hebben. Jij hoeft er niets mee. Misschien moet je je afvragen waarom anderen je goede bedoelingen moeten uitleggen
Je hebt jezelf dingen wijsgemaakt die totaal niet kloppen en bent dat als waarheid gaan zien. Ik zeg namelijk nergens dat je iets verkeerd doet alleen dat je beweringen voor geen meter kloppen. Ik heb namelijk nergens geschreven dat je channeling hebt alleen roep jij dat je geen channeling hebt omdat je een spouted portafilter gebruikt en dat slaat natuurlijk nergens op. Daarnaast roep je ook dat je channeling af aan het leiden bent door naar je puck te kijken wat net zo nuttig is als de toekomst in een glazen bol lezen.
Wat ik dus alleen maar zeg is dat je er qua waarheid compleet naast zit en niet dat je iets fout doet. Lees mijn berichten maar eens objectief na dan zal je dat ook gewoon zien.