Re: TK: Aillio Bullet Roaster R1 v2 - Koffiebrander 1kg

3
Klepper? Wat is een Klepper?

Ps; forum is een plek om te verbinden voor mensen die koffie leuk vinden, een 1e post om wat te verkopen is daarom wel beetje jammer. Mocht je het leuk vinden om kennis te delen en jezelf voor te stellen dan is daar ook een topic voor. Tot ziens?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

5
bobbee schreef: do 07 dec 2023, 14:38 Klepper? Wat is een Klepper?

Ps; forum is een plek om te verbinden voor mensen die koffie leuk vinden, een 1e post om wat te verkopen is daarom wel beetje jammer. Mocht je het leuk vinden om kennis te delen en jezelf voor te stellen dan is daar ook een topic voor.
Afbeelding
Tot ziens?
Klepper = topper

Wat het voorstellen en verbinden betreft, ik kan me voorstellen dat daar een forum voor dient en dat kan ik enkel aanmoedigen maar ik heb nu eenmaal nu iets te koop dus draai ik ook niet rond de pot. Ik heb minder de behoefte om op een forum te verbinden net zoals ik bij een verkoop ook geen beste vriendjes moet worden met de koper. Soms is een simpele transactie toch voldoende, niet?

8
TomPee schreef:

Ps; forum is een plek om te verbinden voor mensen die koffie leuk vinden, een 1e post om wat te verkopen is daarom wel beetje jammer. Mocht je het leuk vinden om kennis te delen en jezelf voor te stellen dan is daar ook een topic voor.
Afbeelding
Tot ziens?
Klepper = topper

Wat het voorstellen en verbinden betreft, ik kan me voorstellen dat daar een forum voor dient en dat kan ik enkel aanmoedigen maar ik heb nu eenmaal nu iets te koop dus draai ik ook niet rond de pot. Ik heb minder de behoefte om op een forum te verbinden net zoals ik bij een verkoop ook geen beste vriendjes moet worden met de koper. Soms is een simpele transactie toch voldoende, niet?
Jouw keus, verkoop is iets tussen jou en koper en ja je biedt iets aan wat met koffie te maken heeft waar plek voor is hier.
Duidelijk moet zijn dat verkoop op het forum wat verder gaat dan een verkoop op marktplaats, dat is de meerwaarde van de handel op ons forum. Stukje sociale controlle en ja, dat heb ik hoog zitten.
Afbeelding

Zoiets als deze conversatie bjj jouw verkoop gebeurt niet op marktplaats bijvoorbeeld en nu door deze interactie is toch al weer wat meer bekend over jou.
Afbeelding

Succes met de verkoop in ieder geval, hier of via Marktplaats!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

9
bobbee schreef: do 07 dec 2023, 15:09
TomPee schreef:

Afbeelding
Tot ziens?
Zoiets als deze conversatie bjj jouw verkoop gebeurt niet op marktplaats bijvoorbeeld en nu door deze interactie is toch al weer wat meer bekend over jou.
Afbeelding
En wat is er dan bekend? Dat ik iets wens te verkopen, ik zie dat er op dit forum mogelijks kandidaat-kopers zitten en dat ik niet de behoefte heb om een vaste forumganger te worden?

10

TomPee schreef:
En wat is er dan bekend? Dat ik iets wens te verkopen, ik zie dat er op dit forum mogelijks kandidaat-kopers zitten en dat ik niet de behoefte heb om een vaste forumganger te worden?
Jouw reactie op mijn vraag cq optie om aan te sluiten op het forum is duidelijk dus dat weten we nu van je.

Maar maak het niet groter dan het is of wil je daar een discussie over voeren, je apparaat staat te koop en meer dan dit hoeven we van jou niet te ververwachten toch? Ik heb dat volgens mjj wel goed begrepen. Ik heb jou uitgelegd hoe ik het forum graag zie functioneren. Doe ik altijd bij mensen die enkel even langskomen om wat te verkopen. Nieuwe leden zijn altijd welkom op het forum als die dat willen. Meer dan dit is het niet. Nogmaals, succes met de verkoop.