VERKOCHT: Aillio Bullet Roaster R1 v2 - Koffiebrander 1kg
1mag gesloten worden.
Laatst gewijzigd door TomPee op zo 17 dec 2023, 16:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Klepper = topperbobbee schreef: do 07 dec 2023, 14:38 Klepper? Wat is een Klepper?
Ps; forum is een plek om te verbinden voor mensen die koffie leuk vinden, een 1e post om wat te verkopen is daarom wel beetje jammer. Mocht je het leuk vinden om kennis te delen en jezelf voor te stellen dan is daar ook een topic voor. Tot ziens?
Bedankt voor de toelichtingDe B. Cormorant schreef: do 07 dec 2023, 14:47 Klepper is bij ons in Vlaanderen een meer gebruikt woord voor topper ed.
Aangepast en bedankt!Pti schreef: do 07 dec 2023, 14:31 Ik kon jouw marktplaats link niet openen, kan aan bij liggen, maar zoeken naar het advertentienummer bracht mij deze:
https://www.marktplaats.nl/v/witgoed-en ... rander-1kg
Succes met de verkoop
Jouw keus, verkoop is iets tussen jou en koper en ja je biedt iets aan wat met koffie te maken heeft waar plek voor is hier.TomPee schreef:Klepper = topperbobbee schreef: do 07 dec 2023, 14:38 Klepper? Wat is een Klepper?
Ps; forum is een plek om te verbinden voor mensen die koffie leuk vinden, een 1e post om wat te verkopen is daarom wel beetje jammer. Mocht je het leuk vinden om kennis te delen en jezelf voor te stellen dan is daar ook een topic voor. Tot ziens?
Wat het voorstellen en verbinden betreft, ik kan me voorstellen dat daar een forum voor dient en dat kan ik enkel aanmoedigen maar ik heb nu eenmaal nu iets te koop dus draai ik ook niet rond de pot. Ik heb minder de behoefte om op een forum te verbinden net zoals ik bij een verkoop ook geen beste vriendjes moet worden met de koper. Soms is een simpele transactie toch voldoende, niet?
bobbee schreef: do 07 dec 2023, 15:09En wat is er dan bekend? Dat ik iets wens te verkopen, ik zie dat er op dit forum mogelijks kandidaat-kopers zitten en dat ik niet de behoefte heb om een vaste forumganger te worden?TomPee schreef:Zoiets als deze conversatie bjj jouw verkoop gebeurt niet op marktplaats bijvoorbeeld en nu door deze interactie is toch al weer wat meer bekend over jou.bobbee schreef: do 07 dec 2023, 14:38 Klepper? Wat is een Klepper?
Jouw reactie op mijn vraag cq optie om aan te sluiten op het forum is duidelijk dus dat weten we nu van je.TomPee schreef:
En wat is er dan bekend? Dat ik iets wens te verkopen, ik zie dat er op dit forum mogelijks kandidaat-kopers zitten en dat ik niet de behoefte heb om een vaste forumganger te worden?
Terug naar “Te koop aangeboden”