Re: TK: Aillio Bullet Roaster R1 v2 - Koffiebrander 1kg

12
bobbee schreef: do 07 dec 2023, 15:27
TomPee schreef:
En wat is er dan bekend? Dat ik iets wens te verkopen, ik zie dat er op dit forum mogelijks kandidaat-kopers zitten en dat ik niet de behoefte heb om een vaste forumganger te worden?
Jouw reactie op mijn vraag cq optie om aan te sluiten op het forum is duidelijk dus dat weten we nu van je.

Maar maak het niet groter dan het is of wil je daar een discussie over voeren, je apparaat staat te koop en meer dan dit hoeven we van jou niet te ververwachten toch? Ik heb dat volgens mjj wel goed begrepen. Ik heb jou uitgelegd hoe ik het forum graag zie functioneren. Doe ik altijd bij mensen die enkel even langskomen om wat te verkopen. Nieuwe leden zijn altijd welkom op het forum als die dat willen. Meer dan dit is het niet. Nogmaals, succes met de verkoop.
Ik snap je insteek wel maar was me niet duidelijk toen ik deze sectie op het forum zag. Ik dacht dat ik hier ook "gewoon" kan verkopen zonder het hele forumgebeuren er bij te nemen. Voor mij is/was dit forum dus een promotiekanaal voor de verkoop van mijn Bullet en ik voel me zelf niet aangesproken om actief bij te dragen tot het forumgebeuren. In elk geval, is duidelijk nu en hopelijk dat je je niet te veel ergert aan voorbijgangers - zoals mij - die op zoek zijn om 1 welbepaalde behoefte te vervullen (van het verkopen van een product tot het antwoord vinden op 1 specifieke vraag). Zon op al je wegen alvast.