Swirlyespresso schreef: wo 10 jan 2024, 12:28
Drankdier schreef: wo 10 jan 2024, 09:18
fransg schreef: di 09 jan 2024, 22:42
Benieuwd hoe dat afloopt?
Komt nieuwe zetgroep aan.
Maar bij twijfel niet doorpakken
Good to know! Fijn om hier te horen dat het ook gewoon zo wordt opgelost. Twijfel is vrij klein gezien we eigenlijk maar twee apparaten zijn die ik nu hoog op mijn lijst heb staan. De cremina SL of de Londinium vectis.
Ik wacht nog even af tot het echt nodig is (waarschijnlijk voorjaar) maar dan schaf ik hoogstwaarschijnlijk de vectis aan en zet ik mijn domobar super te koop.
Thanks voor de update
Ik zou ook zeker even naar de Strietman CT2 kijken. De Vectis is erg mooi maar heeft denk ik nog iets meer aandacht nodig, ik zou dan eerder de LR24 kopen.
Thanks voor de tip. Maar de strietman past niet bij mij omdat die geen melk kan opschuimen, ik maak met enige regelmaat sochtends cappuccino.
De LR24 is mij net iets te groot, ik wil juist een kleiner model. De heetwater kraan is daarnaast eigenlijk voor mij een overbodige luxe gezien er binnenkort een Quooker komt.
Vandaar de vectis of Olympia SL. Beide zijn compact, maken goeie espresso en hebben een stoompijpje.
Ik prefereer een spring lever over een normale lever gezien een spring lever consistenter is. Mede daarom valt la Pavoni voor mij af, los van het feit dat ik die niet mooi vind maar dat is smaak specifiek.