Ik quote Erik82.fransg schreef: vr 05 apr 2024, 12:23Zien er toch niet slecht uit
Schermafbeelding 2024-04-05 om 12.22.51.png
Re: Foto van jouw setup? Wat hebben onze forumleden aan koffiegear staan?
162Dan heb ik niks gezegd. Erik82 is de hoogste deskundige op dit gebied. Als hij heeft gesproken dan is het laatste woord gezegd.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
163Dan is het gezegd en zijn we het er over eens .fransg schreef: vr 05 apr 2024, 13:53Dan heb ik niks gezegd. Erik82 is de hoogste deskundige op dit gebied. Als hij heeft gesproken dan is het laatste woord gezegd.
164Lelit Bianca de deur uit gedaan en een Gaggia er voor in de plaats. Gaggiuino kit erop. Dat was best wel een klusje en ik ben niet onhandig. Het is eigenlijk heel makkelijk maar ik wil altijd alles eerst snappen en pas dan aan de slag gaan. Bedrading ook opnieuw. Was een mooi project. Ik stond op het punt om een Decent te kopen maar ik vond dat toch te duur. De eerste shots zijn veelbelovend.
165Wat leuk! Maak je ook een video ervan om ons te laten zien?Yespresso schreef: za 06 apr 2024, 12:41 Lelit Bianca de deur uit gedaan en een Gaggia er voor in de plaats. Gaggiuino kit erop. Dat was best wel een klusje en ik ben niet onhandig. Het is eigenlijk heel makkelijk maar ik wil altijd alles eerst snappen en pas dan aan de slag gaan. Bedrading ook opnieuw. Was een mooi project. Ik stond op het punt om een Decent te kopen maar ik vond dat toch te duur. De eerste shots zijn veelbelovend.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
166Leuk zo'n aangepast ding!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
167Wauw jaloers. Ik ga het project met mijn zwager aan, want ik ben ook niet onhandig, maar ik ben bang dat ik te weinig kaas heb gegeten van elektra in deze. Daar komt bij dat ik het toch moeilijk wijs vind worden uit alle documentatie zonder alle spullen bij de hand te hebben…Yespresso schreef:Lelit Bianca de deur uit gedaan en een Gaggia er voor in de plaats. Gaggiuino kit erop. Dat was best wel een klusje en ik ben niet onhandig. Het is eigenlijk heel makkelijk maar ik wil altijd alles eerst snappen en pas dan aan de slag gaan. Bedrading ook opnieuw. Was een mooi project. Ik stond op het punt om een Decent te kopen maar ik vond dat toch te duur. De eerste shots zijn veelbelovend.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
168By the way: mocht je ook wel cappuccino drinken, ik heb al diverse upgrades gezien van het stoompijpje. Een Ascaso Dream variant en een Rancilio Silvia variant.MichaelvDuuren schreef:Wauw jaloers. Ik ga het project met mijn zwager aan, want ik ben ook niet onhandig, maar ik ben bang dat ik te weinig kaas heb gegeten van elektra in deze. Daar komt bij dat ik het toch moeilijk wijs vind worden uit alle documentatie zonder alle spullen bij de hand te hebben…Yespresso schreef:Lelit Bianca de deur uit gedaan en een Gaggia er voor in de plaats. Gaggiuino kit erop. Dat was best wel een klusje en ik ben niet onhandig. Het is eigenlijk heel makkelijk maar ik wil altijd alles eerst snappen en pas dan aan de slag gaan. Bedrading ook opnieuw. Was een mooi project. Ik stond op het punt om een Decent te kopen maar ik vond dat toch te duur. De eerste shots zijn veelbelovend.
169Iets met teveel malers en een espresso machine die maar niet te verslaan is tenzij je belachelijk veel geld uit gaat geven .
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60
170Mooi hoekje!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.