Re: Foto van jouw setup? Wat hebben onze forumleden aan koffiegear staan?

164
Lelit Bianca de deur uit gedaan en een Gaggia er voor in de plaats. Gaggiuino kit erop. Dat was best wel een klusje en ik ben niet onhandig. Het is eigenlijk heel makkelijk maar ik wil altijd alles eerst snappen en pas dan aan de slag gaan. Bedrading ook opnieuw. Was een mooi project. Ik stond op het punt om een Decent te kopen maar ik vond dat toch te duur. De eerste shots zijn veelbelovend.
Bijlagen

165
Yespresso schreef: za 06 apr 2024, 12:41 Lelit Bianca de deur uit gedaan en een Gaggia er voor in de plaats. Gaggiuino kit erop. Dat was best wel een klusje en ik ben niet onhandig. Het is eigenlijk heel makkelijk maar ik wil altijd alles eerst snappen en pas dan aan de slag gaan. Bedrading ook opnieuw. Was een mooi project. Ik stond op het punt om een Decent te kopen maar ik vond dat toch te duur. De eerste shots zijn veelbelovend.
Wat leuk! Maak je ook een video ervan om ons te laten zien?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

167
Yespresso schreef:Lelit Bianca de deur uit gedaan en een Gaggia er voor in de plaats. Gaggiuino kit erop. Dat was best wel een klusje en ik ben niet onhandig. Het is eigenlijk heel makkelijk maar ik wil altijd alles eerst snappen en pas dan aan de slag gaan. Bedrading ook opnieuw. Was een mooi project. Ik stond op het punt om een Decent te kopen maar ik vond dat toch te duur. De eerste shots zijn veelbelovend.
Wauw
Afbeelding
jaloers. Ik ga het project met mijn zwager aan, want ik ben ook niet onhandig, maar ik ben bang dat ik te weinig kaas heb gegeten van elektra in deze. Daar komt bij dat ik het toch moeilijk wijs vind worden uit alle documentatie zonder alle spullen bij de hand te hebben…

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

168
MichaelvDuuren schreef:
Yespresso schreef:Lelit Bianca de deur uit gedaan en een Gaggia er voor in de plaats. Gaggiuino kit erop. Dat was best wel een klusje en ik ben niet onhandig. Het is eigenlijk heel makkelijk maar ik wil altijd alles eerst snappen en pas dan aan de slag gaan. Bedrading ook opnieuw. Was een mooi project. Ik stond op het punt om een Decent te kopen maar ik vond dat toch te duur. De eerste shots zijn veelbelovend.
Wauw
Afbeelding
jaloers. Ik ga het project met mijn zwager aan, want ik ben ook niet onhandig, maar ik ben bang dat ik te weinig kaas heb gegeten van elektra in deze. Daar komt bij dat ik het toch moeilijk wijs vind worden uit alle documentatie zonder alle spullen bij de hand te hebben…

By the way: mocht je ook wel cappuccino drinken, ik heb al diverse upgrades gezien van het stoompijpje. Een Ascaso Dream variant en een Rancilio Silvia variant.