Waar ik al lange tijd voor vreesde is gebeurd; ik werd uit koffiepraat geknikkerd en kon niet meer inloggen. Ik heb mijn account ooit aangemaakt en een e-mailadres gebruikt wat inmiddels niet meer bestaat. Je wachtwoord vergeten is dan niet verstandig omdat er een herstelmail wordt gestuurd naar een e-mailadres dat niet meer in gebruik is.
Er zat dus niets anders op dan een nieuw account aan te maken. Maar ik ben het hoor, omeCo. Nog steeds een blije koffieliefhebber!
Re: OmeCo deel 2 / even voorstellen
2Kan een admin vast wel fiksen
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
3Welkom terug hoor!
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
4Als je er maar bij bent hier!omeCoffee schreef:Waar ik al lange tijd voor vreesde is gebeurd; ik werd uit koffiepraat geknikkerd en kon niet meer inloggen. Ik heb mijn account ooit aangemaakt en een e-mailadres gebruikt wat inmiddels niet meer bestaat. Je wachtwoord vergeten is dan niet verstandig omdat er een herstelmail wordt gestuurd naar een e-mailadres dat niet meer in gebruik is.
Er zat dus niets anders op dan een nieuw account aan te maken. Maar ik ben het hoor, omeCo. Nog steeds een blije koffieliefhebber!
Je zou Robin (als je dat wilt) even kunnen berichten en wellicht kan hij iets doen om jouw waardevolle bijdragen bijelkaar te voegen onder 1 account. Ik dat niet als mod.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
5Robin?bobbee schreef:Als je er maar bij bent hier!omeCoffee schreef:Waar ik al lange tijd voor vreesde is gebeurd; ik werd uit koffiepraat geknikkerd en kon niet meer inloggen. Ik heb mijn account ooit aangemaakt en een e-mailadres gebruikt wat inmiddels niet meer bestaat. Je wachtwoord vergeten is dan niet verstandig omdat er een herstelmail wordt gestuurd naar een e-mailadres dat niet meer in gebruik is.
Je zou Robin (als je dat wilt) even kunnen berichten en wellicht kan hij iets doen om jouw waardevolle bijdragen bijelkaar te voegen onder 1 account. Ik dat niet als mod.
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper
6Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
7Is dit phishing?
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.
8Ik denk het niet.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
9Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
10Mijn bericht? Zeker niet!Ypuh schreef:Is dit phishing?
Zal wel goed komen. Ben wel gehecht aan mijn naam. Ik gebruik omeCo ook voor YouTube en Instagram.
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper