OmeCo deel 2 / even voorstellen

1
Waar ik al lange tijd voor vreesde is gebeurd; ik werd uit koffiepraat geknikkerd en kon niet meer inloggen. Ik heb mijn account ooit aangemaakt en een e-mailadres gebruikt wat inmiddels niet meer bestaat. Je wachtwoord vergeten is dan niet verstandig omdat er een herstelmail wordt gestuurd naar een e-mailadres dat niet meer in gebruik is.

Er zat dus niets anders op dan een nieuw account aan te maken. Maar ik ben het hoor, omeCo. Nog steeds een blije koffieliefhebber!
Profitec Pro 800 - Timemore 078s

Re: OmeCo deel 2 / even voorstellen

4
omeCoffee schreef:Waar ik al lange tijd voor vreesde is gebeurd; ik werd uit koffiepraat geknikkerd en kon niet meer inloggen. Ik heb mijn account ooit aangemaakt en een e-mailadres gebruikt wat inmiddels niet meer bestaat. Je wachtwoord vergeten is dan niet verstandig omdat er een herstelmail wordt gestuurd naar een e-mailadres dat niet meer in gebruik is.

Er zat dus niets anders op dan een nieuw account aan te maken. Maar ik ben het hoor, omeCo. Nog steeds een blije koffieliefhebber!
Als je er maar bij bent hier!

Je zou Robin (als je dat wilt) even kunnen berichten en wellicht kan hij iets doen om jouw waardevolle bijdragen bijelkaar te voegen onder 1 account. Ik dat niet als mod.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: OmeCo deel 2 / even voorstellen

5
bobbee schreef:
omeCoffee schreef:Waar ik al lange tijd voor vreesde is gebeurd; ik werd uit koffiepraat geknikkerd en kon niet meer inloggen. Ik heb mijn account ooit aangemaakt en een e-mailadres gebruikt wat inmiddels niet meer bestaat. Je wachtwoord vergeten is dan niet verstandig omdat er een herstelmail wordt gestuurd naar een e-mailadres dat niet meer in gebruik is.

Er zat dus niets anders op dan een nieuw account aan te maken. Maar ik ben het hoor, omeCo. Nog steeds een blije koffieliefhebber!
Als je er maar bij bent hier!

Je zou Robin (als je dat wilt) even kunnen berichten en wellicht kan hij iets doen om jouw waardevolle bijdragen bijelkaar te voegen onder 1 account. Ik dat niet als mod.
Robin?
Profitec Pro 800 - Timemore 078s