Na het succes van de eerste editie in mei organiseert het Utrecht Koffie Collectief wederom een Utrechtse Koffie Jam! Voor koffie professionals en koffieliefhebbers uit de (wijde) omgeving van Utrecht een niet te missen event!
Vanaf 20 uur heb je de kans om met andere baristi je techniek te verbeteren en kennis te delen. Dit maal organiseert het UKC een heuse koffiequiz om te testen welke (thuis-)barista het meeste van koffie wee...t. En natuurlijk kun je onder het genot van goede muziek bijpraten en kennismaken met andere koffiegekken!
De entree voor deze avond bedraagt 15 euro, dit is inclusief alle consumpties uit de goedgevulde bar. Omdat het UKC zonder winstoogmerk werkt, worden alle opbrengsten van de avond gedoneerd aan het ‘Help-A-Kid-To-School-Project’ in de Blue Mountain regio op Jamaica.
Dus wil je je koffiekennis testen, vorm dan een team van maximaal vier personen met je vrienden of collega’s en schrijf je in voor de quiz via onderstaand emailadres. Natuurlijk ben je ook van harte welkom voor alleen een avond koffieplezier.
Tot ziens op 9 oktober!
Het Utrechts Koffie Collectief
Aanmelden en meer info via onze Facebook pagina:
http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... nfo&ref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
of via email: UtrechtsKoffieCollectief@gmail.com
Re: 9 oktober, 2e Utrechtse Koffie Jam
2Helemaal leuk!
Ik ga zorgen/organiseren dat ik erbij kan zijn.
Adios Sanne
Ik ga zorgen/organiseren dat ik erbij kan zijn.
Adios Sanne
Leg nou nog een keer uit hoe je dat precies doet.....vervelen
Re: 9 oktober, 2e Utrechtse Koffie Jam
3Ben geweest en mijn voorgevoel kwam helemaal overeen met de uiteindelijke avond; helemaal leuk. Leuke mensen gesproken en gezien. Aangenaam gesprek met Robert Berghmans (Caffenation), Giancarlo Matarazzi (Simon Levelt), Barend Boot (The Golden Coffee Box) en nog een stel andere koffiege*(@n. Super gedaan, Jasper!!!!!!
Adios Sanne
Adios Sanne
Leg nou nog een keer uit hoe je dat precies doet.....vervelen