Re: De LONDINIUMs afdeling
1401Ik ga zeker verse koffie proberen.
Laatst gewijzigd door PPP op zo 09 jun 2024, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Kun je nagaan hoe Reiss zich voelt, die wil dringend 100 machines uitrusten met de nieuw gegoten groep en jij kunt intussen met af en toe een likje vet gewoon blij en ongestoord je lekkere espresso's zettenPPP schreef: vr 10 mei 2024, 12:11 Zit al maanden in de wachtstand voor een nieuwe cylinder / zetgroep.
Ja klopt het lag aan de maler maar in een aantal gevallen voorziet Reiss een machine van de nieuwste zetgroep die van binnen gladder is.PPP schreef: vr 03 mei 2024, 18:07 Ik moet HEEL diep door het stof…. sorry Aan iedereen de stelring zat gewoon los.
Heb je in een eerder bericht uitgelegd over welk PF dit gaat? Ik kan het niet terugvinden.
Het PF van mijn Vectis past niet op de LR hier.
Ik heb een L-R in de UK opgehaald vorig weekend. Verkoper had een aantal machines en moest van wederhelft ruimte maken. Super leuke morgen gehad met hem, zodanig dat ik de tijd vergeten was voordat ik weer weg moest om de trein te halen. In de haast was de portafilter, afgewassen en wel, in zijn droogrek blijven staan. Hij heeft deze met de post gestuurd, maar die is er dus nog niet. Tot op heden geen ramp want in kon mijn Strega nog gebruiken.fransg schreef: vr 24 mei 2024, 14:15Heb je in een eerder bericht uitgelegd over welk PF dit gaat? Ik kan het niet terugvinden.
Het PF van mijn Vectis past niet op de LR hier.
De twee portafilters voor het doen van metingen passen wel op de LR.
Ik heb wel een extra PF voor de LR maar helaas wonen we niet bij mekaar om de hoek.
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”