Klinkt goed...hopellijk komt er hier ook nog eens een micra te staanmaudbrouns schreef: vr 17 mei 2024, 16:18Ja ik merk wel echt verschil! Sowieso in de output qua espresso (veel meer balans) maar ook in gemak en kleine details van de machine zelf. En misschien had ik met een mindere machine net zulke goede espresso kunnen maken, maar soms koop je dingen ook omdat je er een gevoel bij hebt, zoals ik al jaren bij LM.mr Blanc schreef: vr 17 mei 2024, 12:14Heel vet je LM Micra...staat ook nog steeds op mijn verlanglijst. Belangrijkste vraag is of je wilt single dosen of GOD. Die nieuwe Eureka Atom zien er wel strak uit maar zijn wel erg prijzig. De GOD heb je een paar goede die veel meer binnen je budget passen. idd voor 64mm of groter gaan dan. Timemore Sculptor 078S of Mazzer Philos etc zijn dan goede opties.maudbrouns schreef: vr 17 mei 2024, 11:58
Ja precies daarom wil ik ook graag upgraden. Ik had de ECM kunnen houden maar onderhoud ging een paar honderd euro kosten en ik was echt toe aan mijn droom-machine. Ben me er van bewust dat een maler enorm belangrijk is. Heb daarin alleen nog te weinig kennis dus leek me dit forum een uitstekende plek om het te vragen. Dank voor je advies!
Hoe bevalt de Micra tot nu toe? Merk je veel verschil?
Timemore Sculptor 078S is een hele goede optie. Collega van mij heeft deze en is er erg tevreden over. Mazzer ook interessant.
Moet goed nadenken of ik single dose of GBW wil, vind ik nog lastig… de GBW zijn best duur voor deze feature. De atom is al snel 1400,- of 1800,- voor 75 mm. Keuzes
Re: Even voorstellen + tips maler
31Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart