wow lekker bezig!
meer foto's of film zeer welkom
Re: Mazzer Philos
21LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Zijn inderdaad de i200D burrs, en is zeker een groot verschil met de i189D in smaakDennisj schreef: za 25 mei 2024, 14:27 Vorige week is mijn mazzer philos ook bezorgd. Ik had hem in het zwart besteld met de i189D schijven voor donkere koffie. Na een week in gebruik vond ik het niet echt de traditionele koffie die ik er van had verwacht. Ik dacht laat ik 'm even open maken en dat lijkt toch verdacht veel op de i200D schijven!
Ik heb mazzer inmiddels gemaild en ze gaan de i189D schijven opsturen.
Verder werkt hij trouwens top!
https://imgur.com/a/GOppfae
Ik kreeg de foto's niet geupload dus dan maar een linkje
Ik heb de philos met i200d schijven staan Ik overweeg de i189d te kopen voor mijn andere molen. Begrijp jij waarom Mazzer zegt dat deze alleen geschikt is voor de philos en weet jij het verschil met de gewone 189d(Mazzer mini) en 233m(super jolly)?fuel schreef: za 25 mei 2024, 09:53 Gisteren een forum lid over de vloer en die zei je post nooit meer. Daarom maar een post
Voor in deze prijsklasse een top ding. De i200D burrs zijn verassend goed , de i189D geven ook een prima espresso voor medium/dark.
Volgens mij kunnen ze ook gewoon in een andere molen met 64MM. SSP kan ook in de Philos maar zitten iets hoger dus anders afstellen.Koffietijs schreef: ma 03 jun 2024, 11:51Ik heb de philos met i200d schijven staan Ik overweeg de i189d te kopen voor mijn andere molen. Begrijp jij waarom Mazzer zegt dat deze alleen geschikt is voor de philos en weet jij het verschil met de gewone 189d(Mazzer mini) en 233m(super jolly)?fuel schreef: za 25 mei 2024, 09:53 Gisteren een forum lid over de vloer en die zei je post nooit meer. Daarom maar een post
Voor in deze prijsklasse een top ding. De i200D burrs zijn verassend goed , de i189D geven ook een prima espresso voor medium/dark.
Groetjes
Dennisj schreef: za 25 mei 2024, 14:27 Vorige week is mijn mazzer philos ook bezorgd. Ik had hem in het zwart besteld met de i189D schijven voor donkere koffie. Na een week in gebruik vond ik het niet echt de traditionele koffie die ik er van had verwacht. Ik dacht laat ik 'm even open maken en dat lijkt toch verdacht veel op de i200D schijven!
Ik heb mazzer inmiddels gemaild en ze gaan de i189D schijven opsturen.
Verder werkt hij trouwens top!
https://imgur.com/a/GOppfae
Ik kreeg de foto's niet geupload dus dan maar een linkje
Terug naar “Koffiemolens & malers”