Re: Rocket cellini clasic

11
ach, het is ook maar mijn mening dat bijvoorbeeld quickmill hele betrouwbare machine maakt ;)
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

14
Nu ik dit zo lees :lol: :lol: :lol: tja het is eigenlijk allemaal het zelfde he ,iedereen vecht voor zijn eigen merk ,ze willen ook graag verkopen .
Had ook al enige bezzera,s bekeken ,en vind ze mooi om te zien .
Maar dat is met veel machine,s zo mooi bling bling ,maar uiteindelijk gaat het om de inhoud, en dat hij lekkere koffie zet .
De Isomac venus van mij zet ook heerlijke koffie ,maar ik kan niet gelijk stomen ,maar ik verwacht toch nog beter resultaat van een warmtewisselaar machine ,en dat ik gelijk door kan gaan met stomen omdat ik niet lang kan stilstaan :oops: :oops: :oops: ,daar wij alleen cappucino drinken .
Fijn hoor dat jullie ervaren zijn ,kan ik weer van leren ,en tot een goede keus komen .

Bedankt jongens :P :P :P

Lieve groet Wil

15
Maar jouw mening telt niet.Jij hebt er zelf een. :mrgreen: ;)
Maar het maakt hem dan wel weer ervaringsdeskundige ;) .

Het zou ook nog kunnen dat die monteur het heeft over een dipje/glitch dat mogelijk ooit is opgetreden bij Bezzera, elk merk heeft wel eens een ongelukkige serie apparaten. Zo'n geval blijft dan heel lang kleven aan het merk, terwijl het al lang verholpen is en totaal niet meer terecht om het er mee te associëren.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

16
Ja dat zou best eens kunnen spironski,het was ook een tijd geleden voor hem dat hij ze heeft gerepareerd zei hij .
Dus misschien net de slechte serie tegen gekomen .
Ach het is met alle electronica ,je moet er ook geluk mee hebben .
Zo heb ik pech met een Philips dvd hd speler ,ik heb er drie versleten in een jaar ,wel iedere keer vergoed gekregen ik kon er niets aan doen ,maar toch ,en deze die ik heb staan neemt ook niet meer op via de quidplus systeem wel manueel ,pas 1.5 jaar oud ,je krijgt er de balen van dan toch .
Maar tegenwoordig kijk ik ook wel via internet ,dus dat ding gaat er uit ,ik wil er geen een meer .

Lieve groet Wil en bedankt voor je reactie,s

17
Ja, kan mij aansluiten bij voorgaande argumenten: Bezzera (maar ook ECM of Rocket hoor) heeft prima kwaliteit apparaten. Inderdaad doet Bezzera dat al méér dan 100jr, eveneens voor andere merken. En het is ook zo dat de huidige lijn van Bezzera relatief nieuwe producten zijn die de laatste jaren zijn ontwikkeld. Dus vrij onvergelijkbaar met wat (wellicht een keer, dat weet ik niet..) er verkeerd zou zijn met een oudere Bezzera machine. In de beste families komt welleens een zwart schaapje voor ;)

Afijn, hier kan je helaas ook iets lezen over de "afval van Bezzera" :shock: . Maar in de argumentatie al snel afzwakt en overgaat in het niet eens zijn over Bezzera's "manier van zakendoen". Nogal kort door de bocht, maar ja, ieder z'n mening...

http://www.thuisbarista.nl/forum/viewto ... f=3&t=1269" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door rolf op za 16 okt 2010, 16:42, 3 keer totaal gewijzigd.
Rolf - Casa Barista

18
En nu weet ik verdorie nog steeds niet wie op dit moment de machines voor ECM Manufacture bouwt! :evil: ;)
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder