Re: Latte art fotos

1692
Tekork schreef:Ook maar weer eentje met de nieuwe machine en koffie van de maand. Heb wel de stoomtip vervangen maar andere 2-gats van rocket. Originele had een beetje te grote bubbels naar mijn smaak.

Afbeelding
Mooie machine, stevig robuuste stalen uitstraling alsof deze net uit de draaibank komt. In combinatie met de lampjes nog mooier, en dan prijkt er een mooie latte onder. Ik heb het gemist of vergeten, maar heb je deze machine al eerder gepost, dan kan ik ik beter bekijken.

Afbeelding


Re: Latte art fotos

1693
gilleko B. schreef:
Tekork schreef:Ook maar weer eentje met de nieuwe machine en koffie van de maand. Heb wel de stoomtip vervangen maar andere 2-gats van rocket. Originele had een beetje te grote bubbels naar mijn smaak.

Afbeelding
Mooie machine, stevig robuuste stalen uitstraling alsof deze net uit de draaibank komt. In combinatie met de lampjes nog mooier, en dan prijkt er een mooie latte onder. Ik heb het gemist of vergeten, maar heb je deze machine al eerder gepost, dan kan ik ik beter bekijken.

Afbeelding
Hier wat plaatjes gepost:
viewtopic.php?p=174144#p174144
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”

Re: Latte art fotos

1694
Tekork schreef:
gilleko B. schreef:
Tekork schreef:Ook maar weer eentje met de nieuwe machine en koffie van de maand. Heb wel de stoomtip vervangen maar andere 2-gats van rocket. Originele had een beetje te grote bubbels naar mijn smaak.

Afbeelding
Mooie machine, stevig robuuste stalen uitstraling alsof deze net uit de draaibank komt. In combinatie met de lampjes nog mooier, en dan prijkt er een mooie latte onder. Ik heb het gemist of vergeten, maar heb je deze machine al eerder gepost, dan kan ik ik beter bekijken.

Afbeelding
Hier wat plaatjes gepost:
viewtopic.php?p=174144#p174144
Ik heb in de principale thread al uiting gegeven dat ik het een kek appaat vond. Dat klopt nog steeds, maar hoop niet dat dat ihkv mij geestelijke ontwikkeling de eerste symptomen zijn. Was het hele helemaal vergeten.

Afbeelding