Ook maar weer eentje met de nieuwe machine en koffie van de maand. Heb wel de stoomtip vervangen maar andere 2-gats van rocket. Originele had een beetje te grote bubbels naar mijn smaak.
Re: Latte art fotos
1692Mooie machine, stevig robuuste stalen uitstraling alsof deze net uit de draaibank komt. In combinatie met de lampjes nog mooier, en dan prijkt er een mooie latte onder. Ik heb het gemist of vergeten, maar heb je deze machine al eerder gepost, dan kan ik ik beter bekijken.Tekork schreef:Ook maar weer eentje met de nieuwe machine en koffie van de maand. Heb wel de stoomtip vervangen maar andere 2-gats van rocket. Originele had een beetje te grote bubbels naar mijn smaak.
️
1693Hier wat plaatjes gepost:gilleko B. schreef:Mooie machine, stevig robuuste stalen uitstraling alsof deze net uit de draaibank komt. In combinatie met de lampjes nog mooier, en dan prijkt er een mooie latte onder. Ik heb het gemist of vergeten, maar heb je deze machine al eerder gepost, dan kan ik ik beter bekijken.Tekork schreef:Ook maar weer eentje met de nieuwe machine en koffie van de maand. Heb wel de stoomtip vervangen maar andere 2-gats van rocket. Originele had een beetje te grote bubbels naar mijn smaak.
️
viewtopic.php?p=174144#p174144
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”
1694Ik heb in de principale thread al uiting gegeven dat ik het een kek appaat vond. Dat klopt nog steeds, maar hoop niet dat dat ihkv mij geestelijke ontwikkeling de eerste symptomen zijn. Was het hele helemaal vergeten.Tekork schreef:Hier wat plaatjes gepost:gilleko B. schreef:Mooie machine, stevig robuuste stalen uitstraling alsof deze net uit de draaibank komt. In combinatie met de lampjes nog mooier, en dan prijkt er een mooie latte onder. Ik heb het gemist of vergeten, maar heb je deze machine al eerder gepost, dan kan ik ik beter bekijken.Tekork schreef:Ook maar weer eentje met de nieuwe machine en koffie van de maand. Heb wel de stoomtip vervangen maar andere 2-gats van rocket. Originele had een beetje te grote bubbels naar mijn smaak.
️
viewtopic.php?p=174144#p174144
️
Latte art fotos
1695
Na een wat langere tijd even geen cappuccino te hebben gemaakt toch een prima exemplaar weten te maken, al zeg ik het zelf
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
1696Heg blijft nog altijd bij stacken, maar ben er tegenwoordig gelukkig en steeds constanter mee.
En de allerbelangrijkste, de smaak, blijft subliem
Proost!
En de allerbelangrijkste, de smaak, blijft subliem
Proost!
Coffee, sleep, Coffee, repeat
1697
Fijn om weer lekkere koffie te drinken na de Italië trip.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1698
Nieuwe kopjes gekregen van mijn vrouw wel nog even oefenen met de art