Heb hem weer even open gehad. Ik neem aan dat als de schakelaar “vast” zit deze altijd aan staat, dus een (van de twee) stekkertjes lostrekken hetzelfde is als de hendel-omlaag/uit positie? Heeft geen effect helaas…Ik hoor het schakelaartje ook klikken bij het bewegen van de hendel, dus denk dat hij nog goed is.
Ga hem morgen maar wegbrengen naar een lelit service punt…ben benieuwd wat het nu uiteindelijk is.
Re: Lelit Bianca gaat niet meer aan…alleen lampje brandt nog
12Het was toch een thermische zekering…deze was wel gewoon ingedrukt, dus zag er OK uit, maar bleek van binnen kapot te zijn!
13Aah shit happens! Maar fijn dat het euvel gevonden en gefixt is
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker
14Wat goed gevonden van je!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
15Inderdaad goed gevonden. Ik zou dit, misschien zoveel mogelijk ondersteund door foto's en een goed verslag, ook melden bij Lelit. Misschien kunnen zijn dan nog iets doen met de kosten van de door hen geadviseerde maar onnodige onderdelen?
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
16Goede terugkoppeling inderdaad, altijd fijn voor de toekomst, ter aanvulling: De machine is uiteindelijk bij ons (Het Hoofdkwartier) in de werkplaats beland. De thermische zekering, bleek toch defect. Dat was vrij snel doorgemeten en het euvel was daarmee snel opgelost. De eerste diagnose door Lelit was dus toch de goede, alleen was dit mogelijk de niet-resetbare variant van de zekering, of was hij echt gewoon kaduuk.
De onnodige onderdelen van de eerdere reparatiepogingen en hebben we uiteraard gewoon teruggenomen en gecrediteerd
De onnodige onderdelen van de eerdere reparatiepogingen en hebben we uiteraard gewoon teruggenomen en gecrediteerd
17Dat wist ik niet Pti, goed opgelost!
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
18Goed gedaan!!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!