Re: Te koop: Niche Zero zwart

11
Frup schreef:Is inmiddels geserveerd voor een MP bieder. Mocht dat niet doorgaan, dan is de maler voor Roel91.
Die bieder overigens wilde lid van ons forum worden. Maar het goedkeuren van het account zou 3 dagen duren?
Huh....daar weet ik niks van. Ik ga het navragen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Te koop: Niche Zero zwart

12
Maakt niet uit toch 3 dagen? Hoewel je op veel fora vrijwel instant lid kan worden.

Afbeelding
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

Re: Te koop: Niche Zero zwart

13
Frup schreef:Maakt niet uit toch 3 dagen? Hoewel je op veel fora vrijwel instant lid kan worden.

Afbeelding
Voor mij niet maar voor iemand die een Niche Zero wilt kopen wel.

Er is idd goedkeuring nodig ivm de vele aanmeldingen vanuit Azië, (spam)
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Te koop: Niche Zero zwart

14
Pfff, wel goed dat die spammers worden geweerd.
En voor deze persoon is het goed afgelopen. Ik heb hem geadviseerd zich alsnog aan te melden voor dit mooie forum.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

Re: Te koop: Niche Zero zwart

15
Is verkocht en opgehaald door Wouter (aspirant forumlid).
Topic mag dicht.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.