is deze Saeco Odea Giro New Edition Volautomatische Koffiemachine iets, wat zijn de ervaringen hiermee., smaak duurzaamheid prijs per bakje koffie.
Of raden jullie een andere vol automaat, welke ?
Graag hoor ik van jullie, wil er maandag naar op zoek.
Re: Saeco Odea Giro New Edition Volautomatische Koffiemachine
2Niemand die mij een goed advies kan geven.
Ik zoek een goede volautomatiche koffiemachine.
Ik wil nu wel iets beters, dan die Senseo?
Graag jullie advies.
Ik zoek een goede volautomatiche koffiemachine.
Ik wil nu wel iets beters, dan die Senseo?
Graag jullie advies.
4@CL: zo hou je geïnteresseerde mensen wel op afstand...hebben ze niets aan...
Als je op basis van de prijs van een Saeco Odea GNE (onder € 300,-) heeft cremalover dan waarschijnlijk wel weer gelijk. Voor die prijzen kan je niet verwachten dat je iets koopt waar je lang van kan genieten.
Maar je budget zal niet je enige criterium zijn waarop je je beslissing maakt. Heb je nog andere zaken die belangrijk zijn naast volautomatisch en 'goed'?
Als je op basis van de prijs van een Saeco Odea GNE (onder € 300,-) heeft cremalover dan waarschijnlijk wel weer gelijk. Voor die prijzen kan je niet verwachten dat je iets koopt waar je lang van kan genieten.
Maar je budget zal niet je enige criterium zijn waarop je je beslissing maakt. Heb je nog andere zaken die belangrijk zijn naast volautomatisch en 'goed'?
* Alles van JURA, Rocket, Quick Mill & Bravilor *
5ik hou het simpel met een Dolce Gusto van Krups. Maar de belangrijkste reden van mij is de smaak.
De koffie is duur en Capucino 2 x zo duur.
Voordeel snel warm en hete bak koffie Variatie mogelijkheden.
Nadeel nadruppelen en dure cups en waterreservoir vaak bijvullen.
De koffie is duur en Capucino 2 x zo duur.
Voordeel snel warm en hete bak koffie Variatie mogelijkheden.
Nadeel nadruppelen en dure cups en waterreservoir vaak bijvullen.
6Ik heb ook naar de Odea gekeken net als de Talea.
Na wat recensies gelezen te hebben heb ik besloten om een ESAM 4500 te nemen. Wel iets duurder, maar tot nu toe elke cent waard.
Succes.
Na wat recensies gelezen te hebben heb ik besloten om een ESAM 4500 te nemen. Wel iets duurder, maar tot nu toe elke cent waard.
Succes.