vorig jaar als kerskoffie cadeau gehad, dit jaar een nieuwe oogst en nu bijna een kilo erdoorheen.. maar wat een heerlijke koffie! lekker vol mondgevoel... echt een smaakbom.. caramellig maar toch dat stukje aciditeit wat doet denken aan wat zoetere bosbessen en nog meer.. zo vol dat ik het niet kan beschrijven haha
https://maxhase-kaffee.de/collections/e ... 1724230818
en hij lijkt vandaag NOG lekkerder, maar misschien is dat omdat ik gister t moest doen met automaat koffie dat was gewoon bleekgele aroma (hoedat nou weer kan?.. uni koffie! en koffie met oatmilk heb ik ook maar laten staan.. )
even erbij zeggen, op site staat licht gebrand.. is gewoon medium voor hier! .. heb m ook als filter gezet.. maar voorkeur is toch echt absoluut espresso en cappucino
Re: Wat drink je nu?
4833Ik had laatst ook zo'n coffee infused bier. Ik vond het mwah. Beetje net nietgilleko B. schreef:Infusie with coffee
Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 en v2.5
ibrik|Bialetti moka express|Cleverdripper|Aeropress|french press|melitta|V60
4834Mee eens, beetje ziltig licht zurig met heel licht koffiesmaak in de nasmaak. Neem morgen weer een stevige porterLeinad schreef:Ik had laatst ook zo'n coffee infused bier. Ik vond het mwah. Beetje net nietgilleko B. schreef:Infusie with coffee
️
4835Oeh, een Porter. Heerlijk op zijn tijd!gilleko B. schreef: Neem morgen weer een stevige porter
️
Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 en v2.5
4836Vandaag weer de boon van Keen erbij gepakt de Benti Halo Ethiopia. Man dat was weer heerlijk genieten zeg. Ik ben toch wel vooral van de light/medium roast met veel fruit en prettige zuurtjes. <br /><br />
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
4837Na jaren nogmaals eens Friedhats proberen. Destijds met een Vibiemme domobar en een oude Fiorenzato T80. Nu met een Londinium Compressa en een Mazzer Philos. Erg benieuwd naar het resultaat.
Friedhats No-Caf, Tokuma, filter: chocolate cookies, Orange, Pear.
Friedhats Kenya, Gatuya AA, espresso: Cola, Orange, toffee.
4838Imposant hoor, die Philos! Benieuwd naar de koffie!Keyser schreef:Na jaren nogmaals eens Friedhats proberen. Destijds met een Vibiemme domobar en een oude Fiorenzato T80. Nu met een Londinium Compressa en een Mazzer Philos. Erg benieuwd naar het resultaat.
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper
4839Haha, dat imposante ding is ook binnen jouw handbereik. Moet je maar eens op jouw aanrecht kijkenomeCoffee schreef:Imposant hoor, die Philos! Benieuwd naar de koffie!Keyser schreef:Na jaren nogmaals eens Friedhats proberen. Destijds met een Vibiemme domobar en een oude Fiorenzato T80. Nu met een Londinium Compressa en een Mazzer Philos. Erg benieuwd naar het resultaat.
4840Das waar ook!
Nou vooruit, nog 1 keer dan:
Nou vooruit, nog 1 keer dan:
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper