Re: LAGOM casa

11
B003 schreef: zo 18 aug 2024, 15:25 Mag ik vragen wat hij na belasting etc. heeft gekost, in Euro's?
En dat er een groter maalwerk in past betekent niet dat er nu een hoop loze ruimte is waar koffie in gaat zitten?
435,04 euro inclusief verzending en naar ik hoop VAT. Daar komt voor de 65mm burrset straks nog $100 bij.
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

Re: LAGOM casa

12
De CL65mm burrs zijn bestelbaar. Mijne zijn onderweg.

Overigens: de klantenservice van Option-O is geweldig. Ik had tijdens een schoonmaak geblunderd en een onderdeeltje opgezogen. Voor vergoeding van de verzendkosten ($10) kreeg ik direct een "care package" opgestuurd met veel meer spul dan ik nodig had.
Bij de bestelling van de burrs zonder dat ik daar zelf achteraan hoefde kwamen ze er al achter dat ik mijn machine voor de 31e juli had besteld en dus recht had op de kortingsactie, het bedrag van de korting is binnen een uur al terug gestort.
En excuses maken als ze binnen 36 uur reageren, ze willen alles binnen 24 uur houden. Echt heerlijk.
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™