Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1792
Ik heb een nieuwe "koffiebrander" gekocht. 1 waarvan je de fanspeed en temp digitaal kunt instellen. Eerste 2 roasts gingen super,nde eindtemp kon ik mooi rond de 200c vast houden in plaats van spelen met de afstand tot de bonen en de 2 standen van de fan speed.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Myanmar
Afbeelding
Colombia.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1795
Lekker bezig! Ziet er goed uit. Dat is nog leuker dan een fancy kant-en-klaar brander.
Nog een foto van je setup zou leuk zijn.

P.s. hoort eigenlijk in het niet bestaande topic: ‘Wat heb je voor het laatst geknutseld?’ :lol:
Laatst gewijzigd door Frup op di 05 nov 2024, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

1796

Frup schreef: hoort eigenlijk in het niet bestaande topic: ‘Wat heb je voor het laatst gekutseld?’
Afbeelding
Ik vind "gekutseld" echt een prachtwoord! Past bij mijn manier van knutselen. Als ik iets probeer te knutselen is het inderdaad meer kutselen
Afbeelding

Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 en v2.5
ibrik|Bialetti moka express|Cleverdripper|Aeropress|french press|melitta|V60

1799
Frup schreef:Lekker bezig! Ziet er goed uit. Dat is nog leuker dan een fancy kant-en-klaar brander.
Nog een foto van je setup zou leuk zijn.

P.s. hoort eigenlijk in het niet bestaande topic: ‘Wat heb je voor het laatst geknutseld?’
Afbeelding
Zal ik doen maar het is nu een bende in de schuur...
Afbeelding

‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’