Ik had helemaal geen standpunt. De opties die ik aan het begin had lijken beide af te vallen. Dus ik weet eigenlijk niet zo goed waar je het over hebt.Hk87 schreef: wo 13 nov 2024, 21:19Keyser heeft daar anders wel een terechte opmerking gemaakt vind ik, dat verstandelijke vermogens opmerking kwam bij mij ook best tenenkrommend over.M@rcel schreef: wo 13 nov 2024, 21:02 @keyser
Volgens mij lees je niet zo goed. Natuurlijk heb ik bij de apparaten die ik in mijn eerste post noem al wat huiswerk gedaan. Ze komen niet uit de lucht vallen. Ik ben er helemaal niet op uit om mijn keuze te bevestigen. Ik heb al heel wat opmerkingen gelezen waar ik wat aan heb. Die maken dat ik een betere keuze ga maken. Dat jij daar aan twijfelt moet je zelf weten.
En ik zet een smiley achter mijn eerdere opmerking. Misschien met wat meer humor lezen.
De hele topic begon met ascano en quickmill en ruim 80 berichten later is de eindconclusie nog steeds ascano en quickmill.
Het lijkt me dan ook dat je vooral bij je eigen standpunten bent gebleven en dat is helemaal prima.
Neem gewoon èèn van de twee
Zo, en nu eerst een lekkere bak koffie uit mijn Sage Bamigo.