Ik heb samen met de Libra 65 de Single Dose Pro gekocht. In beide zitten de nieuwe eureka schijven met ‘blind’ burr. De SD wordt geleverd met de black diamond espresso schijven en die zijn dus omgewisseld met de Libra. Zo heb ik een gbw molen met klassiek espresso profiel en een SD molen waar ik alle kanten mee op kan vanwege de all purpose schijven.
Was een samenspel van mijn wensen en meedenken van Van Pommeren. Zij hebben ook de schijven voor mij omgezet. Fijne ervaring!
Re: Grind by weight
122Dat is een slimme zet, of set!pjbregman schreef: vr 22 nov 2024, 13:20 Ik heb samen met de Libra 65 de Single Dose Pro gekocht. In beide zitten de nieuwe eureka schijven met ‘blind’ burr. De SD wordt geleverd met de black diamond espresso schijven en die zijn dus omgewisseld met de Libra. Zo heb ik een gbw molen met klassiek espresso profiel en een SD molen waar ik alle kanten mee op kan vanwege de all purpose schijven.
Was een samenspel van mijn wensen en meedenken van Van Pommeren. Zij hebben ook de schijven voor mij omgezet. Fijne ervaring!
123Wauw gaaf, die zullen ook mooi staan te pronken naast je machine. Ben benieuwd naar de foto’spjbregman schreef:Ik heb samen met de Libra 65 de Single Dose Pro gekocht. In beide zitten de nieuwe eureka schijven met ‘blind’ burr. De SD wordt geleverd met de black diamond espresso schijven en die zijn dus omgewisseld met de Libra. Zo heb ik een gbw molen met klassiek espresso profiel en een SD molen waar ik alle kanten mee op kan vanwege de all purpose schijven.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
124Zo staan ze er bij.pjbregman schreef:Ik heb samen met de Libra 65 de Single Dose Pro gekocht. In beide zitten de nieuwe eureka schijven met ‘blind’ burr. De SD wordt geleverd met de black diamond espresso schijven en die zijn dus omgewisseld met de Libra. Zo heb ik een gbw molen met klassiek espresso profiel en een SD molen waar ik alle kanten mee op kan vanwege de all purpose schijven.