Re: Latte art fotos

1713
MichaelvDuuren schreef:
bobbee schreef:3x achterelkaar consistent resultaat! Goed!
Afbeelding
Wil/kan jij er twee weg halen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ben er ook voor om een optie toe te voegen dat je zelf je eigen berichten zou kunnen verwijderen op het forum. Dat kan nu niet
Afbeelding
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

Latte art fotos

1714
omeCoffee schreef:Mooi werk! En die special, hoe bevalt ie? Ik heb hem nog niet geproefd.
Nou hij smaakt zeker al goed, maar ik heb hem nog niet onder de duim. Daar had ik met de vorige Special ook wat moeite mee.
Ik vond hem als cappuccino erg lekker, ik vond hem licht kruidig van smaak met een beetje warm fruit achtig iets, beetje gewelde rozijnen ofzo. Ik ben er nog niet helemaal uit
Afbeelding

Ik moet er nog wat mee spelen.

1715
MichaelvDuuren schreef:
omeCoffee schreef:Mooi werk! En die special, hoe bevalt ie? Ik heb hem nog niet geproefd.
Nou hij smaakt zeker al goed, maar ik heb hem nog niet onder de duim. Daar had ik met de vorige Special ook wat moeite mee.
Ik vond hem als cappuccino erg lekker, ik vond hem licht kruidig van smaak met een beetje warm fruit achtig iets, beetje gewelde rozijnen ofzo. Ik ben er nog niet helemaal uit
Afbeelding

Dan zit je al in de buurt van de beschrijving! Licht kruidig -> speculaas kruiden
Warm fruitachtig iets -> gekarameliseerde sinaasappel
Leuk!
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper

1716
omeCoffee schreef:
MichaelvDuuren schreef:
Afbeelding

Dan zit je al in de buurt van de beschrijving! Licht kruidig -> speculaas kruiden
Warm fruitachtig iets -> gekarameliseerde sinaasappel
Leuk!
Ah kijk
Afbeelding
zo krijg ik meteen een mini masterclass smaken herkennen. Zo kan ik ze wat meer plaatsen. Bedankt
Afbeelding