Re: Mazzer Philos

71
Tsja, dat doet de XL eerlijk gezegd ook voor wat het waard is. Genoeg torque in ieder geval!

Maar nu even wat belangrijker....
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

72

cremalaver schreef: Apart.Was mij niet opgevallen.Misschien heb je een heel glad aanrechtblad?
Cremalover, Alwin! You're back! Je account is er nog én je hebt kunnen inloggen. Geweldig!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

75
cremalaver schreef:
bobbee schreef: di 19 nov 2024, 16:11
cremalaver schreef: Apart.Was mij niet opgevallen.Misschien heb je een heel glad aanrechtblad?
Cremalover, Alwin! You're back! Je account is er nog én je hebt kunnen inloggen. Geweldig!
cremalAver.Maar feitelijk dezelfde inderdaad.
Afbeelding
Als je niks had gezegd...
Afbeelding

76
Zojuist ook de Philos besteld met i200d schijven.
Eindelijk een SD maler op de markt van een gerenommeerd merk waar ik op heb zitten wachten, had toch altijd wat wantrouwen in de brouwkwaliteit en levensduur van de Chinese merken.

Kan iemand vertellen wat het verschil is tussen de 189d en de i189d schijven? En eventueel de 233m?
Met een vermogen van 400w zouden de 233m goed moeten werken.

Drink voornamelijk medium dat aan de donkere kant van het medium spectrum zit, kan iemand omschijven hoe deze uitpakt op de i200d?

77
Koffiedrap schreef: vr 22 nov 2024, 17:18 Zojuist ook de Philos besteld met i200d schijven.
Eindelijk een SD maler op de markt van een gerenommeerd merk waar ik op heb zitten wachten, had toch altijd wat wantrouwen in de brouwkwaliteit en levensduur van de Chinese merken.

Kan iemand vertellen wat het verschil is tussen de 189d en de i189d schijven? En eventueel de 233m?

Drink voornamelijk medium dat aan de donkere kant van het medium spectrum zit, kan iemand omschijven hoe deze uitpakt op de i200d?
Dan had je misschien beter de i189d kunnen bestellen.

78
Vraagje, hoe is de statische lading van deze maler op de koffie? Dat is ook wel iets wat mooi zou zijn als dat goed gaat. Ben benieuwd. Ik kan niet echt een duidelijke youtube clip vinden die het goed laat zien.

79
bobbee schreef: vr 22 nov 2024, 17:59 Vraagje, hoe is de statische lading van deze maler op de koffie? Dat is ook wel iets wat mooi zou zijn als dat goed gaat. Ben benieuwd. Ik kan niet echt een duidelijke youtube clip vinden die het goed laat zien.
Bij bepaalde koffies ronduit verschrikkelijk.Bij andere koffies mindertot niet
Is de reden dat ik hem verkocht heb. Ik ben niet goed in singledosen
Voor de rest top ding

80
cremalaver schreef: vr 22 nov 2024, 17:42
Koffiedrap schreef: vr 22 nov 2024, 17:18 Zojuist ook de Philos besteld met i200d schijven.

Dan had je misschien beter de i189d kunnen bestellen.
Helaas gaf de winkel in denHaag die optie niet.