Om Evert van der Pik te citeren, "krijg naw wat". Net plastic er af, en 't ruikt naar koffie.
️
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
1822Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
1823Wat ik voor het laatst gekocht heb is een zak witte bolletjes maar wat ik voor het laatst gekregen heb is dit fraaie filterbakje van Normcore. Erg fraai gemaakt en de eerste shots waren goed! Wel wat fijner malen dan gebruikelijk.
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper
1824Mazzer Kony. Hier van het forum .
Geweldige maler.Past helemaal in mijn straatje.
Lomp en degelijk.Want mazzer.Grote hopper die ik kan volstorten met bonen.Geen gedoe met weegschaaltjes.
Top .
Lomp en degelijk.Want mazzer.Grote hopper die ik kan volstorten met bonen.Geen gedoe met weegschaaltjes.
Top .
Laatst gewijzigd door cremalaver op ma 25 nov 2024, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
1825Past goed bij elkaar.
Lomp hoeft niet lelijk te zijn, integendeel. Vaak heeft het iets … degelijks, inderdaad.
Lomp hoeft niet lelijk te zijn, integendeel. Vaak heeft het iets … degelijks, inderdaad.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
1826Jouw no nonsense approach gooit hoge ogen en eer je het ziet weet je dat het daarom gaat, gewoon lekkere rete verse koffie getrokken met goede apparatuur. Dan ben je er al.cremalaver schreef:Mazzer Kony. Hier van het forum .
Top .
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1827Ik slaap altijd goed als ik weet dat de hopper goed vol is.bobbee schreef: ma 25 nov 2024, 11:15Jouw no nonsense approach gooit hoge ogen en eer je het ziet weet je dat het daarom gaat, gewoon lekkere rete verse koffie getrokken met goede apparatuur. Dan ben je er al.cremalaver schreef:Mazzer Kony. Hier van het forum .
Top .
IMG_20241123_183059.jpg
Aangezien altijd een cappucino en cortado gedronken wordt is retentie geen issue .