Re: Wat drink je nu?

4881
omeCoffee schreef: wo 27 nov 2024, 00:12
Hk87 schreef:Ik zou eigenlijk mijn koffie consumptie moeten verminderen als ik snachts nog redelijk wat rust wil hebben. Maar eerlijk gezegd, het lukt mij niet.

Dus iemand aanbevelingen van branders met lekkere decaf?
Ik wil uiteindelijk 1-2 kopjes meer koffie drinken
Afbeelding
Waarschijnlijk ben je dan nu gewoon wakker en kan ik je mijn tip geven.

Ik heb zelf nog nooit decaf gedronken dus ik weet niet waar ik het over heb en daarnaast ben ik niet objectief ten aanzien van de branderij maar de reviews van klanten spreken voor zich denk ik. Dat kan ik je toch niet onthouden?
Je moet wel een beetje scrollen
Afbeelding

https://littleroastery.nl/pages/review-little-roastery
Ik ga het gewoon proberen, de beschrijving klinkt lekker en heb net een bestelling geplaatst.

Ik heb de Rwanda erbij genomen. Die lijkt mij ook heel interessant.

Nu al zin in 😁

Bedankt!
Espressomachine: Strietman CT1
Maler: DF83V
* SSP LS (Lab Sweet)(Silver Knight Coated)
* SSP MP (Multi-purpose)(Red Speed Coated)
* DLC Espresso burrs

4882
Hk87 schreef:
Hk87 schreef:Ik zou eigenlijk mijn koffie consumptie moeten verminderen als ik snachts nog redelijk wat rust wil hebben. Maar eerlijk gezegd, het lukt mij niet.

Afbeelding

Ik heb zelf nog nooit decaf gedronken dus ik weet niet waar ik het over heb en daarnaast ben ik niet objectief ten aanzien van de branderij maar de reviews van klanten spreken voor zich denk ik. Dat kan ik je toch niet onthouden?
Afbeelding

Ik ga het gewoon proberen, de beschrijving klinkt lekker en heb net een bestelling geplaatst.

Nu al zin in
Afbeelding

Bedankt!
Leuk! Ik ben benieuwd. Vind zelf de Rwanda Liza erg lekker! En die 4 specials zijn echt bijzonder. Helaas alleen als setje van 4 te koop.
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper

4883
Little roastery koffiepraat korting voor leden die via Ome Co worden aangedragen?

Dingetje voor mij bij little roastery is de verzendkosten. 250 gram koffie kost 6,75 aan verzendkosten. Zo'n zakje kan makkelijk plat als een brievenbuspakket verzonden worden. Meerdere branderijen doen dat. Misschien een tip voor Little Roastery om op te pakken. 500 gram zou zelfs ook nog kunnen als brievenbuspakket.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

4884
Hk87 schreef:

Afbeelding

Afbeelding

Nu al zin in
Afbeelding

Bedankt!
Ik heb de Nº72 Decaf Colombia Excelso net binnen samen met een zak Nº7 Costa Rica Amapola Tarrazu.

Bezoek wil nog weleens decafé vragen en ik heb net ook een bus: Chalo indian chai masala binnen. Die heb ik op vakantie gedronken als Dirty Chai Latte wat erg goed bevallen was. Lekker kruidig voor deze dagen en dan in de avond met decafé dan slaap ik beter
Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

4885
bobbee schreef:Little roastery koffiepraat korting voor leden die via Ome Co worden aangedragen?
Afbeelding

Dingetje voor mij bij little roastery is de verzendkosten. 250 gram koffie kost 6,75 aan verzendkosten. Zo'n zakje kan makkelijk plat als een brievenbuspakket verzonden worden. Meerdere branderijen doen dat. Misschien een tip voor Little Roastery om op te pakken. 500 gram zou zelfs ook nog kunnen als brievenbuspakket.
Helemaal mee eens! Blommers verzend ook via de brievenbus en vraagt daar dan 2,95 voor (1 koffiezakje van 250 gram).

Net als dat je ergens een heel klein onderdeel voor je koffieapparaat bestelt wat makkelijk door de brievenbus past, en ze het dan in een groot pakket stoppen waar je 5 euro verzendkosten voor moet betalen
Afbeelding

Iets met: # in het belang denken van je klanten mag meer gedaan worden
Afbeelding
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

4887
Hk87 schreef:Ik heb net een order van Sprout, een halve kilo ging gewoon door de brievenbus.
Netjes!

En gewoon het lagere tarief voor een brievenbuspakketje gerekend door de verzender ipv pakket kosten?
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

4888
Rosanne schreef: wo 27 nov 2024, 15:52
Hk87 schreef:Ik heb net een order van Sprout, een halve kilo ging gewoon door de brievenbus.
Netjes!

En gewoon het lagere tarief voor een brievenbuspakketje gerekend door de verzender ipv pakket kosten?
Ik bedoelde dit in eerst instantie om te laten zien dat je 2*250 gram zakjes zo in een doosje als brievenbus pakket kan verzenden. En dat kan dan relatief goedkoper voor de brander.

In dit geval was de Sprout bestelling gratis want bij deze bestelling zit nog de pre order van James Hoffmans decaf proefpakket bij, wordt geleverd ik geloof ergens begin december.

Ik had Sprout gevraagd of ik deze twee zakjes die ik nog los erbij had genomen eerder kon ontvangen en dat hebben ze me dus zo verstuurd.
Espressomachine: Strietman CT1
Maler: DF83V
* SSP LS (Lab Sweet)(Silver Knight Coated)
* SSP MP (Multi-purpose)(Red Speed Coated)
* DLC Espresso burrs

4889
Ik ga dit doorspelen aan de mensen die hier iets mee kunnen. Er wordt momenteel de laatste hand gelegd aan de nieuwe verpakkingen en ik weet niet hoe die er qua maatvoering uit gaan zien.
Als ik er iets over te melden heb dan doe ik dat hier. Maar het is natuurlijk wel een zakelijk ding en ik ben er alleen voor de gezelligheid enzo.
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper