Beste forumers,
Juni dit jaar hebben wij een prachtige nieuwe Rocket Mozzafiato R gekocht.
Deze tot volle tevredenheid gebruikt met ontkalkt water.
Tot 2 weken geleden.
Kortsluiting! En na een vlotte blik aan de binnenkant niks raars gezien.
Uiteraard terug gebracht naar de verkopende winkel.
Daar staat hij al 2 weken. Helaas kan niemand iets mededelen over wat er defect is, worden afspraken niet nagekomen en terug bellen is al helemaal lastig voor deze partij.
Natuurlijk geef het de tijd etc etc maar mijn vertrouwen is nu wel echt tot het 0 punt gedaald.
Ik ben ook bang dat het probleem voor nu misschien wel opgelost is maar in de toekomst?
Zijn er mensen met vergelijkende ervaringen met Rocket kortsluiting en de gevolgen na reparatie?
Re: Rocket stuk binnen 6 maanden
2Gaat het nu om een kapot component, of om een leverancier die niet thuis geeft.
Dat eerste is een kwestie van waarschijnlijkheid, maar niets aan te doen, als in "kan gebeuren".
Tegen het tweede wil langsgaan op zaterdagmiddag nog wel eens wonderen doen.
Met vertrouwen in een dergelijk merk zou het niets te maken moeten hebben.
Tenzij er sprake is van een ontwerpfout.
Koffie distribueren doe je met een vrachtwagen.
Dat eerste is een kwestie van waarschijnlijkheid, maar niets aan te doen, als in "kan gebeuren".
3Er is iets defect wat niet medegedeeld wordt met ons.HanR schreef: zo 08 dec 2024, 15:40 Gaat het nu om een kapot component, of om een leverancier die niet thuis geeft.
De verkoper geeft verder geen antwoorden en blijft alles vooruit schuiven.
Even langs gaan geeft weinig effect er staan alleen medewerksters in de winkel van 15/25 jaar oud. Zei kunnen hier helemaal niks mee.
In het merk heb ik alle vertrouwen behalve dat het misschien een maandag ochtend product is. Maar elke andere verkoper had dit netter opgelost.
4Aan ieder espressomachine die ik tot nu toe gekocht heb was wel een klein dingetje mee aan de hand, de meeste kon ik zelf oplossen. Wat Han zegt klopt. Aftersales in jouw geval is naadje. Balen is dit voor je!
️
️
5Heeft de winkel intussen al voor een goede oplossing gezorgd?SamanthaNauta schreef:Er is iets defect wat niet medegedeeld wordt met ons.HanR schreef: zo 08 dec 2024, 15:40 Gaat het nu om een kapot component, of om een leverancier die niet thuis geeft.
De verkoper geeft verder geen antwoorden en blijft alles vooruit schuiven.
Even langs gaan geeft weinig effect er staan alleen medewerksters in de winkel van 15/25 jaar oud. Zei kunnen hier helemaal niks mee.
In het merk heb ik alle vertrouwen behalve dat het misschien een maandag ochtend product is. Maar elke andere verkoper had dit netter opgelost.
️