Ik moest even zoeken maar ik wist zeker dat er van beide tampers een video bestaat waarbij je het tampen zichtbaar is gemaakt dmv een glazen/kunststof bakje. Het verschil tussen de twee is goed zichtbaar.
The Force Tamper:
https://youtu.be/D5VUNlltgNE?si=hqjHiI1S8Fyj8z8q
De Normcore:
https://youtube.com/shorts/G9ZGexq6yes? ... ZNY1nZ7wZ9
Re: The Force Tamper
12Ah helemaal top, compleet met alle toebehoren! Ik woon in Apeldoorn. Verzenden is daarom het handigst. Graag doe ik een bod van € 125 inclusief verzending.
Mocht je daarmee akkoord gaan dan zou ik het voor de transactie fijn vinden om dit (voor ons beiden) veilig en prettig te laten verlopen via marktplaats. Je bent nieuw op dit forum en we kennen je verder nog niet. Marktplaats biedt aankoopbescherming en de optie gelijk oversteken. Ik ben student en voor mij is 125 veel geld om zo maar even over te maken naar iemand die ik verder niet ken. Ik vind het prettig als ik daar enige zekerheid voor kan inbouwen Mocht je daar een ander en/of beter idee voor hebben, laat het gerust weten!
Overigens: zijn er wellicht andere forumleden met tips voor veilige koop- en verkoopmethoden? Ik sta open voor suggesties!
Ik hoor het wel!
Mocht je daarmee akkoord gaan dan zou ik het voor de transactie fijn vinden om dit (voor ons beiden) veilig en prettig te laten verlopen via marktplaats. Je bent nieuw op dit forum en we kennen je verder nog niet. Marktplaats biedt aankoopbescherming en de optie gelijk oversteken. Ik ben student en voor mij is 125 veel geld om zo maar even over te maken naar iemand die ik verder niet ken. Ik vind het prettig als ik daar enige zekerheid voor kan inbouwen Mocht je daar een ander en/of beter idee voor hebben, laat het gerust weten!
Overigens: zijn er wellicht andere forumleden met tips voor veilige koop- en verkoopmethoden? Ik sta open voor suggesties!
Ik hoor het wel!
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker
13Via Marktplaats vind ik helemaal prima, maar voor minder dan 150 euro verkoop ik hem niet. Dan blijf ik hem zelf gebruiken.Rosanne schreef: wo 25 dec 2024, 12:08 Ah helemaal top, compleet met alle toebehoren! Ik woon in Apeldoorn. Verzenden is daarom het handigst. Graag doe ik een bod van € 125 inclusief verzending.
Ik hoor het wel!
14Kopersbescherming biedt ik niet aan. Dit is niet mijn aanbieding maar Kopersbescherming heb ik echt kritiek op. Als iemand bij mij iets koopt kan die het ophalen, opsturen kan ook op eigen risisco maar als iemand mij niet vertrouwt gewoon niet kopen. Als een pakje zoekraakt met Kopersbescherming dan krijgt de verkoper geen geld! Terwijl marktplaats NIET de optie biedt om verzekerd te versturen! Daarnaast heeft marktplaats niets te maken met een overeenkomst tussen mij en een koper maar pakt wel een percentage van het verkoopbedrag waar ze dus heel veel mee verdienen over de rug van de kopers en verkopers.Rosanne schreef:Ah helemaal top, compleet met alle toebehoren! Ik woon in Apeldoorn. Verzenden is daarom het handigst. Graag doe ik een bod van € 125 inclusief verzending.
Ik hoor het wel!
Dus bij mij krijgt iemand geen optie voor Kopersbescherming via marktplaats. Zo dat moest ik even kwijt.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
15Haha bij jou vind ik het een ander verhaal. Je zit al zo lang op dit forum en sommige leden van het forum hebben jou persoonlijk ontmoet.bobbee schreef:Kopersbescherming biedt ik niet aan. Dit is niet mijn aanbieding maar Kopersbescherming heb ik echt kritiek op. Als iemand bij mij iets koopt kan die het ophalen, opsturen kan ook op eigen risisco maar als iemand mij niet vertrouwt gewoon niet kopen. Als een pakje zoekraakt met Kopersbescherming dan krijgt de verkoper geen geld! Terwijl marktplaats NIET de optie biedt om verzekerd te versturen! Daarnaast heeft marktplaats niets te maken met een overeenkomst tussen mij en een koper maar pakt wel een percentage van het verkoopbedrag waar ze dus heel veel mee verdienen over de rug van de kopers en verkopers.Rosanne schreef:Ah helemaal top, compleet met alle toebehoren! Ik woon in Apeldoorn. Verzenden is daarom het handigst. Graag doe ik een bod van € 125 inclusief verzending.
Ik hoor het wel!
Dus bij mij krijgt iemand geen optie voor Kopersbescherming via marktplaats. Zo dat moest ik even kwijt.
Uiteraard is persoonlijk ophalen altijd een prettige manier maar als de ander op 2 uur reizen woont is dat jammer genoeg wat minder makkelijk. Dan zoek je soms naar alternatieven
16Helder! Dan laat ik hem aan mij voorbij gaandvlis schreef:Via Marktplaats vind ik helemaal prima, maar voor minder dan 150 euro verkoop ik hem niet. Dan blijf ik hem zelf gebruiken.Rosanne schreef: wo 25 dec 2024, 12:08 Ah helemaal top, compleet met alle toebehoren! Ik woon in Apeldoorn. Verzenden is daarom het handigst. Graag doe ik een bod van € 125 inclusief verzending.
Ik hoor het wel!
17Ah ja, dat snap ik hoor. Was ook niet naar jou bedoeld maar gewoon over Kopersbescherming.Rosanne schreef: Uiteraard is persoonlijk ophalen altijd een prettige manier maar als de ander op 2 uur reizen woont is dat jammer genoeg wat minder makkelijk. Dan zoek je soms naar alternatieven
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
18Thanks voor mijn gevoel ziet het gebruik van de Normcore er toch fijner uit. En het is erg veel geld voor een tamper.omeCoffee schreef:Ik moest even zoeken maar ik wist zeker dat er van beide tampers een video bestaat waarbij je het tampen zichtbaar is gemaakt dmv een glazen/kunststof bakje. Het verschil tussen de twee is goed zichtbaar.
The Force Tamper:
De Normcore:
Maar upgrades blijven interessant dus twijfelde wel.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
19Ik heb een tamper zoals die Normcore gehad. Dat was een Decent. En toen nam ik de Force Tamper over iemand van het forum.MichaelvDuuren schreef:Thanks voor mijn gevoel ziet het gebruik van de Normcore er toch fijner uit. En het is erg veel geld voor een tamper.omeCoffee schreef:Ik moest even zoeken maar ik wist zeker dat er van beide tampers een video bestaat waarbij je het tampen zichtbaar is gemaakt dmv een glazen/kunststof bakje. Het verschil tussen de twee is goed zichtbaar.
The Force Tamper:
De Normcore:
Maar upgrades blijven interessant dus twijfelde wel.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Om het in de huidige taal te zeggen: de force tamper is echt veel meer satisfying!
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper