Re: Voorstellen Mrris

22
Mrris schreef: di 07 jan 2025, 21:40 Ik kwam voor een machine van 5-600 max 800€ en zit nu naar een maler te kijken tweedehands voor bijna 400, das even wennen 😅
Snap je gevoel maar investeren in een goede maler gaat je het beste resultaat geven op korte en lange termijn.

niet voor niets zeggen ze investeren in de volgende volgorde:
- goede koffie
- goede maler
- goede machine
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

26
Mrris schreef: di 07 jan 2025, 21:42 Wat vinden de heren van deze

https://link.marktplaats.nl/m2216621656 ... nt=app_ios
Een aankondiging van een verkoop alsof het een zeer bijzonder item betreft, waarvoor de mensen alvast in de rij gaan staan. Ik verwacht dat de verkoper hoge verwachtingen heeft over de waarde.
Quickmill 820 met 9 bar OPV en precisie filterbakje mod - Quamar T80 met single dose bellows en doserless mod - V60 - Aeropress - Delter Press - Handpresso - I-Roast 2 met verlaagd vermogen mod - Tonino

28
Mrris schreef: wo 08 jan 2025, 17:11 Hij dacht aan 600€ voor de set..
Dat is dus bijna de nieuw prijs.
De Eureka mignon heeft iets van 10 verschillende "mignon" modellen. Dat wat er aangeboden wordt lijkt op een oudere instal model +-€200-250 nieuwwaarde.
Gaggia classic pro kost ook rond €400-450 nieuw, geloof ik.

Geen goede deal lijkt mij. Dan zou ik het gewoon wel nieuw kopen als ik zo een specifieke set wil.
Espressomachine: Strietman CT1
Maler: DF83V
* SSP LS (Lab Sweet)(Silver Knight Coated)
* SSP MP (Multi-purpose)(Red Speed Coated)
* DLC Espresso burrs

30
Bedankt!! Mij leek dat dan weer een redelijk goeie deal als ik em nog tot 500 kon krijgen..

Dan liever inderdaad wel een iets serieuzere machine voor iets meer geld

Die Bezerra BT10 van in m'n openingspost is niemand gek van he? geen PID is idd wel zonde