Goedenmorgen,
Tijdens schoonmaken van de koffie uitloop, heb ik de de luchtaanzuigbuis erafgedraaid, daarbij is het kopje afgebroken en zit nog vast in de koffie uitloop,
Zojuist gebeld met WMF in Amsterdam, de persoon die de emails beantwoord is in bespreking, dus de telefoniste geeft aan dat ik binnen 3 dagen een reactie krijg. op mijn vraag die ik gisteren per email heb gedaan. Advies was om bij de winkel van aanschaf dat te bestellen, of via de webshop , dekoffiethuiswinkel. Ik heb dus de webshop gebeld in Dieren, die hebben mij direct te woord gestaan en verteld dat het onderdeel (luchtaanzuigbuisje) uit Duitsland moet komen met een levertijd van 10 dagen !!!!! dit onderdeel ligt dus niet op voorraad bij WMF in Amsterdam.
Daar schrikken ze zelf ook van als winkel,de 10 dagen die zij noemen,is de info die zij van WMF in eerste instantie hebben gekregen,waar het blijkbaar dus toch sneller kan, tenminste als de vertegenwoordiger zich er tegen aan bemoeit (hij wil volgens mij wel)
Het gaat om artikel, Milchschäumer komplettArt.Nr. 60 8468 9990 en Luchtaanzuigbuisart.nr. 60 8430 9990.
IK heb de machine 3 weken geleden nieuw gekocht, deze reactie aan de telefoon had ik dus niet verwacht van WMF.
10 dagen zonder koffie, net dat je gewend bent aan de lekkere koffie.
de tekst achter op hun folder: Maakt u zich geen zorgen als er onverhoopt toch iets misgaat, de WMF Premium Service.
WMF premium service
1
Laatst gewijzigd door whitesnake op di 02 nov 2010, 14:38, 2 keer totaal gewijzigd.