Re: Weber EG-1

11
manduca schreef: za 15 feb 2025, 12:13 Ben ook heel benieuwd. Blijf ook altijd met een half oog naar dit ding kijken. Vind hem prachtig.
Grappig hoe smaak kan verschillen. Ik vind het een gedrocht qua looks.

Ik zou het niet afslaan als ik em zou krijgen, maar zou zelf eerder voor een Lagom gaan oid.

Ben wel heel nieuwsgierig hoe die bevalt qua smaak en gebruiksvriendelijkheid. Zal vast uitstekend zijn.

12
Dank!

Als de burrs geseasoned zijn en iemand is twijfelt om 'm te kopen, stuur vooral 'n berichtje. Kan je de maler bij mij uitproberen! Of bij interesse in het algemeen :)

De looks zijn idd niet te mooiste, maar ik heb de afweging puur gemaakt op gemak en m'n keuze voor medium roast en vergevingsgezindheid.

Van wat ik heb gelezen is de lagom echt n beest, maar minder ruimte voor error. Pin me hier niet op vast.
Rocket R58 Cinquantotto - Weber EG-1 core & ultra burrs - Commandante C40

19
Eergisteren binnen gekregen, pfff wat een joekel. Niet echt vast te leggen op foto's. Maler was erg goed verpakt en ook geen beschadigingen (zoals je soms leest). Naast de 200 shipping (incl import) geen extra BTW hoeven te betalen. Daar twijfelde ik over bij het bestellen. Gratis zak filterkoffie erbij gekregen.

M'n espressomachine staat nog niet klaar dus nu vooral op de mokamaster gebruikt. Ben erg te spreken over de smaak maar moet nog wel feeling krijgen.

De magic tumbler is erg goed. Had een knock off gehaald maar je ziet dat de koffie veel mooier uit deze valt.

Ik heb 2 sets maalschijven en deze blijken door spp gemaakt te zijn.

Ik hou jullie op de hoogte :)
Rocket R58 Cinquantotto - Weber EG-1 core & ultra burrs - Commandante C40