Re: DAK roasters - Second chance

21
Boozzz schreef: di 24 jun 2025, 23:42
MichaelvDuuren schreef: di 24 jun 2025, 22:48 En wat valt bij hem dan onder de ‘Too good to go’? Zijn dat dan volgen die over een bepaalde datum heen zijn?
Zelfde idee als de koffie als die op hun second chance site staat, maar dan via de too good to go app (https://www.toogoodtogo.com/nl/find/ams ... ck-1366067). En dit kun je enkel afhalen in Amsterdam noord.
Wat mij betreft echt een gouden tip, bedankt! DAK is voor mij paar minuutjes rijden :D

4 keer 250 gram zakjes gehaald voor €24!! Holy crap, ik betaal normaal €15 - €20 voor èèn 250gr zakje.
En via hun eigen site heb je alleen maar kilo zakken en dat verveelt mij dan gauw dus die kleine zakjes zijn voor mij perfect.

Ik heb mijn vaste adres nu wel gevonden :lol:
Espressomachine: Strietman CT1
Maler: Baratza sette 270 WI & 1zpresso ZP6 & pre-order Kafatek Monolith Titan SDRM
Bijlagen

23
Hk87 schreef:
Boozzz schreef: di 24 jun 2025, 23:42
MichaelvDuuren schreef: di 24 jun 2025, 22:48 En wat valt bij hem dan onder de ‘Too good to go’? Zijn dat dan volgen die over een bepaalde datum heen zijn?
Zelfde idee als de koffie als die op hun second chance site staat, maar dan via de too good to go app (https://www.toogoodtogo.com/nl/find/ams ... ck-1366067). En dit kun je enkel afhalen in Amsterdam noord.
Wat mij betreft echt een gouden tip, bedankt! DAK is voor mij paar minuutjes rijden :D

4 keer 250 gram zakjes gehaald voor €24!! Holy crap, ik betaal normaal €15 - €20 voor èèn 250gr zakje.
En via hun eigen site heb je alleen maar kilo zakken en dat verveelt mij dan gauw dus die kleine zakjes zijn voor mij perfect.

Ik heb mijn vaste adres nu wel gevonden :lol:
Afbeelding
kan je er misschien ook wat voor mij halen en opsturen? Voor de vakantie dat scheelt weer behoorlijk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

27
MichaelvDuuren schreef: wo 25 jun 2025, 22:00
Hk87 schreef:Heen/weer rijden, inpakken/versturen is mij allemaal teveel gedoe, sorry.
Helaas, “wie niet waagt die niet wint”
Afbeelding

Ik verwacht zo ongeveer over 5 - 6 weken dat ik weer uit mijn voorraad ben en dan ga ik daar zeker weer bestellen. Dan stuur ik je een PM en kan ik wel wat voor je meenemen
Maler: Baratza sette 270 WI & 1zpresso ZP6 & pre-order Kafatek Monolith Titan SDRM

28
Hk87 schreef:
MichaelvDuuren schreef: wo 25 jun 2025, 22:00
Hk87 schreef:Heen/weer rijden, inpakken/versturen is mij allemaal teveel gedoe, sorry.
Helaas, “wie niet waagt die niet wint”
Afbeelding

Ik verwacht zo ongeveer over 5 - 6 weken dat ik weer uit mijn voorraad ben en dan ga ik daar zeker weer bestellen. Dan stuur ik je een PM en kan ik wel wat voor je meenemen
Afbeelding

30
Dat zal wel meevallen denk ik. Gister een babbeltje gemaakt met èèn van de medewerkers daar en ze verschepen heel veel internationaal.

Ook op de kafatek forum is daar een topic aan gewijd en die is heel actief.

Ik zag ook heel veel mensen op de werkvloer bij DAK voor een relatief kleine branderij.
Denk dat ze echt heel populair zijn geworden laatste tijd.